Konfliktų valdymas: emocijų atpažinimas, prevenciniai veiksmai, „gesinimo” priemonės

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

09:00 - 16:00 6 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Kiekvienas mokymų dalyvis išbandys save praktiškai ir sužinos atsakymus į klausimus:

    • koks elgesys konflikto metu yra konstruktyvus, o koks dar labiau gilina konfliktą?
    • kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas replikas, prieštaravimus, manipuliaciją?
    • kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą konflikto metu?

    Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.

    Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.

    Programa
    Programa
    09:00 - 10:30

    Konfliktai ir jų prigimtis.

    • Emocijų įtaka konfliktams.
    • Emocijų atpažinimas, suvokimas ir valdymas.
    • Mintys ir jų skalbimas.
    • Konfliktų dinamika.
    • Užduotys saviugdai.
    • Konfliktinių situacijų atpažinimas.
    • Konfliktų pasekmės.
    • Prevenciniai veiksmai konfliktams neutralizuoti.
    • Kokios priemonės padės užgesinti konfliktų gaisrą.
    10:30 - 12:00

    Įvairios konfliktinės situacijos.

    • „Sunkūs“ kolegos, sunkiai valdomos auditorijos, vadovai ir klientai.
    • Sėkmės faktoriai ir pagrindinės klaidos.
    • Konfliktų sprendimo strategijos.
    • Konfliktų valdymo būdai.
    • Esminiai privalumai ir minusai.
    • Kaip išgauti pozityvą iš negatyvių situacijų.
    • Užduotys namų darbams.
    12:00 - 13:00

    Pietūs.

    13:00 - 16:00

    Harvardo metodo taikymas konfliktų sprendimui (pratimai)

    • 4 pagrindiniai žingsniai į pozityvų bendravimą.
    • Asmeniškumų vengimas ir eliminavimas.
    • Interesų svarba ir jų išgryninimas.
    • Galimybių paieškos metodai.
    • Objektyvių kriterijų sprendimams pamatuoti naudojimas.
    • 12 streso mažinimo būdų.
    Žiniomis dalinasi
    Lektorius Darius Rupšlaukis
    Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
    Kaina
    Kaina:
    Derinama individualiai
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    Informacija apie mokymus:

    +370 601 93329, info@avgo.lt.