Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?
Bet kuris miestas
Kliento pasirinktoje vietoje08:30 - 16:30 8 akad. val.
Derinama individualiai
Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.
Kiekvienas mokymų dalyvis:
- Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
- Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
- Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
- Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.
I dalis. Kas yra bendravimas?
- Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
- Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
- Bendravimo funkcijos ir tikslai.
- Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
Kavos petraukėlė.
II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.
- Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
- Tipiškos komunikacijos klaidos.
- Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
- Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
- Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
- Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
Pietūs.
III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.
- Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
- Aktyvaus klausymo metodai.
- Klausimų uždavimo technikos.
- Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
- Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
- Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
Kavos pertraukėlė.
IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.
- Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
- Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
- Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
- Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
- Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
- Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
- Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
- Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
- Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.
Komunikacija organizacijoje:
- Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
- Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
- Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
- Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
- Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
- Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
- Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@avgo.lt.