Efektyvus konsultavimas viešajame sektoriuje
Bet kuris miestas
Kliento pasirinktoje vietoje08:30 - 16:30 8 akad. val.
Derinama individualiai
Kiekvienas mokymų dalyvis:
- sužinos, kaip susikalbėti korektiškai ir efektyviai abiem pusėms – tiems, kurie konsultuoja, ir tiems, kuriuos konsultuoja;
- įgis klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių;
- įvaldys konfliktų valdymo įgūdžius.
Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.
Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės/įstaigos patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.
Išoriniai mokymai vyks surinkus reikiamą dalyvių skaičių.
Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.
I dalis. Nesusipratimų, nesusikalbėjimo ir neefektyvaus konsultavimo priežastys.
- Priežastys, sukeliančios nepasitenkinimą ir didinančios konflikto intensyvumą.
- Kaip išsiaiškinti konsultuojamojo poreikius? Aktyvus klausymas.
- Klausimų uždavimo technikos.
- Esamų poreikių išsiaiškinimas ir “užkabinimas”.
- Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
- Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?
Kavos pertraukėlė.
II dalis. Sudėtingų konsultavimo situacijų valdymas.
Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai.
Kaltinimo situacijų sprendimo modelis.
Pokalbio valdymo praktika:
- kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
- savo pozicijos išlaikymas ir tipiškas “ne” pasakymas, kai girdite pretenzijas, kurių negalima patenkinti;
- kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”.
Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.
Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
- Asmeninių konfliktų sprendimo stilius.
Pietų pertrauka.
III dalis. „Sudėtingų“ žmonių „tipų“ konsultavimo principai.
- nekantrūs, skubantys, „labai užsiėmę“;
- „ypatingieji“ (VIP);
- „visažiniai teisuoliai“ ir skeptikai;
- įžūlūs, agresyvūs;
- įtartini;
- plepūs, įkyrūs, „išnaudotojai“;
- išsisukinėtojai neapsisprendėliai;
- taupieji, „kankiniai“.
Kavos pertraukėlė.
IV dalis. Tarpininkavimas sprendžiant sudėtingas situacijas.
- Praktinė užduotis – konstruktyvus kritikos, nepasitenkinimo Išsakymas.
- Sprendimų priėmimo skatinimas.
- Įsipareigojimo rekomendacijoms didinimas.
Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.
Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@avgo.lt.