Efektyvus viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas
Bet kuris miestas
Kliento pasirinktoje vietoje08:30 - 16:30 8 akad. val.
Derinama individualiai
Kiekvienas mokymų dalyvis:
- sužinos, kaip galima sustiprinti savo organizacijos ir asmeninį įvaizdį bendraujant su auditorija;
- mokės savo kalba padaryti įspūdį ir sukelti norimus žmonių veiksmus;
- sužinos, kaip įveikti scenos baimę ir paruošti asmeninį pasisakymo parengimo planą;
- išmoks tinkamai pristatyti save ir savo poziciją, efektyviai ir elegantiškai manipuliuoti kalba bei sudaryti patikimo pašnekovo įspūdį;
- įgis praktikos, kaip atsakyti į keblius klausimus.
Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.
Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.
Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.
I dalis. Kas yra įtaiga? Prezentacijos sėkmę lemiantys faktoriai.
Prezentacijos sėkmę lemiantys faktoriai:
- Kas yra jūsų auditorija?
- Kaip valdyti ir sudominti?
- Susidomėjimo išlaikymas.
- Gestai ir kūnas – oratorystei: elegantiškas manipuliavimas prezentacijos metu.
Kavos pertraukėlė.
II dalis. Prezentacijos turinio ruošimas.
- Argumentacijos technika ir taktika.
- Kaip sudominti auditoriją? „Sudominimo kabliukai“.
- Kalba – loginiai ir psichologiniai kalbos aspektai.
- Rašytinė prezentacija.
- Prezentacijos struktūra.
- Prezentacijos apipavidalinimas ir forma.
- Vaizdinės priemonės.
III dalis. „Scenos” baimės įveikimas.
- Konstruktyvus „scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su įvairia auditorija.
- Metodai.
- Prezentacijos. Filmavimas. Aptarimas.
Pietų pertrauka.
IV dalis. Balso šildymo ir siuntimo pratimai.
- Pratimas – susikaupimas prieš sceną.
- Balso šildymas.
- Kvėpavimas.
- Balso paruošimas. Ką daryti, kai „dingsta“ balsas.
- Balso siuntimas auditorijai. Treniruotės.
- Balso paruošimas, balsių pajautimas.
Kavos pertraukėlė.
V dalis. Sudėtingos viešo kalbėjimo situacijos.
- Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas kebliose situacijose.
- Konfliktiškumą didinančių veiksnių kontrolė: tipiškos „sudėtingų“ klausytojų pretenzijos – kaip į jas atsakyti.
- Praktinės užduotys. Darbas su „sunkiais“ ir reikliais klausytojais.
- Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus.
- Auditorijos aktyvumo didinimas. Klausimai auditorijai.
- Prezentacijos. Filmavimas. Aptarimas.
- Savo kalbėjimo įvertinimas ir veiksmų tobulinimo plano sukūrimas.
Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.
Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@avgo.lt.