Kartų teorijos taikymas vadovavimo praktikoje
Kliento pasirinktoje vietoje
8 akad. val.
Derinama individualiai
Jaunoji darbuotojų karta dažnai stebina darbdavius savo nebranda, atsakomybės stoka, lojalumo nebuvimu. Ar iš tikrųjų yra taip blogai? Gal mes, vadovai, norime ir įsivaizduojame, kad jaunieji turėtų būti tokie, kokie buvome mes patys. Jie kitokie, su savo kartai būdingais bruožais, su savo trūkumais ir privalumais.
Mokymai suteiks žinių, kodėl jaunoji karta mūsų požiūriu elgiasi ne visai tinkamai, kaip rasti bendrus sąlyčio taškus su jais, bei kaip juos uždegti tobulėti, siekti tikslo ir tapti lojaliais motyvuotais darbuotojais.
Šia tema organizuojame tik vidinius mokymus.
Kartų teorijos (Strauss-Growe, 1992) pagrindai:
- BB, X, Y, Z kartų ypatumai lojalumo, motyvacijos, mąstymo požiūru.
- Skirtingų kartų vertybių ir elgesio modelių formavimosi mechanizmai, sąsajos su scenarine teorija (E.Berne).
Kavos pertraukėlė
Vadovavimo ypatumai skirtingų kartų atstovams:
- Vadovavimo paradigmos kaita keičiantis kartoms, ideologijos reikšmė.
- Tarnybinio bendravimo ypatumai tarp skirtingų kartų kolegų ir vadovų.
- Tikslų kėlimo, delegavimo, įsitraukimo ir kontrolės specifika.
Pietūs
Kaip jaunosios kartos atstovus ugdyti tinkamais lojaliais ir motyvuotais darbuotojais?
- Organizacinės kultūros, skatinančios jaunimo įsitraukimą ir motyvaciją, formavimas.
- Koučingo taikymas keliant darbuotojų motyvaciją, atsakomybę ir įsitraukimą.
- Svarbiausios nepiniginės motyvavimo priemonės dirbant su jaunimu.
Kavos pertraukėlė
Kaip rasti tinkamą darbuotoją iš jaunosios kartos?
- Kaip rasti tinkamą kandidatą iš jaunosios kartos – kandidatų paieškos ir pritraukimo iššūkiai.
- Kaip tinkamai vesti darbo pokalbį su Y ir Z kartos atstovais?
- Atrankos ir adaptacijos proceso „geimifikavimas“.
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@www.avgo.lt.