Konfliktų valdymas: emocijų atpažinimas, prevenciniai veiksmai, „gesinimo” priemonės
Bet kuris miestas
Kliento pasirinktoje vietoje09:00 - 16:00 6 akad. val.
Derinama individualiai
Kiekvienas mokymų dalyvis išbandys save praktiškai ir sužinos atsakymus į klausimus:
- koks elgesys konflikto metu yra konstruktyvus, o koks dar labiau gilina konfliktą?
- kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas replikas, prieštaravimus, manipuliaciją?
- kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą konflikto metu?
Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.
Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.
Konfliktai ir jų prigimtis.
- Emocijų įtaka konfliktams.
- Emocijų atpažinimas, suvokimas ir valdymas.
- Mintys ir jų skalbimas.
- Konfliktų dinamika.
- Užduotys saviugdai.
- Konfliktinių situacijų atpažinimas.
- Konfliktų pasekmės.
- Prevenciniai veiksmai konfliktams neutralizuoti.
- Kokios priemonės padės užgesinti konfliktų gaisrą.
Įvairios konfliktinės situacijos.
- „Sunkūs“ kolegos, sunkiai valdomos auditorijos, vadovai ir klientai.
- Sėkmės faktoriai ir pagrindinės klaidos.
- Konfliktų sprendimo strategijos.
- Konfliktų valdymo būdai.
- Esminiai privalumai ir minusai.
- Kaip išgauti pozityvą iš negatyvių situacijų.
- Užduotys namų darbams.
Pietūs.
Harvardo metodo taikymas konfliktų sprendimui (pratimai)
- 4 pagrindiniai žingsniai į pozityvų bendravimą.
- Asmeniškumų vengimas ir eliminavimas.
- Interesų svarba ir jų išgryninimas.
- Galimybių paieškos metodai.
- Objektyvių kriterijų sprendimams pamatuoti naudojimas.
- 12 streso mažinimo būdų.
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@avgo.lt.