Naujoji kibernetinio saugumo direktyva NIS2, pagrindiniai jos reikalavimai ir jų įgyvendinimas, rizikos bei incidentų valdymo priemonės

Vieta:

Nuotolinis seminaras

Data:

2024-12-19

Trukmė:

6 akad. val.

Kaina:

109 - 139

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Kibernetinis saugumas tampa vienu iš svarbiausių prioritetų. Dėl nuolat augančių kibernetinių grėsmių skaičiaus ir sudėtingumo, Europos Sąjunga (ES) ėmėsi naujų / papildomų priemonių nustatyti kibernetinio saugumo reikalavimus – priimta NIS2 direktyva, kurią ES laiko lemiamu žingsniu užtikrinant aukštesnį bendrą saugumo lygį visoje ES. NIS 2 kibernetinio saugumo reikalavimai griežtėja, o reguliuojamų subjektų apimtis didėja. Taip pat, bus taikoma daug griežtesnė atsakomybė už kibernetinio saugumo reikalavimų nesilaikymą arba netinkamą laikymasi.

    Atitinkamai, įmonėms / įstaigoms reikia suvokti, visų pirma, kokiems subjektams bus taikomi reikalavimai, ir antra, kokie nauji reikalavimai įsigalios nuo 2024 m. spalio mėnesio bei kaip juos reikės įgyvendinti.

    Taigi, dalyvavimas seminare padės ne tik suprasti kaip tinkamai įgyvendinti naujausius ES kibernetinio saugumo reikalavimus, bet ir sudarys sąlygas padidinti įmonės/organizacijos atsparumą bei pasirengimą šiuolaikinėms kibernetinėms grėsmėms, taip apsaugant jos finansinį stabilumą ir reputaciją.

    Šis seminaras yra esminis siekiant užtikrinti teisinį atitikimą ir išvengti galimų sankcijų bei baudų, kurios gali kilti dėl direktyvos reikalavimų nesilaikymo.

    Seminaro tikslas:

    • Supažindinti dalyvius su direktyvos reikalavimais bei jų įgyvendinimo aspektais. Tai pat, suteikti didesnį aiškumą, kokie subjektai bus paveikti direktyvos (t.y. direktyvą įgyvendinančių teisės aktų) įpareigojimų bei kuo konkrečiai tas poveikis pasireikš;
    • Antroje seminaro dalyje kalbėsime apie praktinį direktyvos reikalavimų įgyvendinimą – rizikų bei incidentų valdymo priemones.

    Seminaras skirtas:

    Įmonių ir įstaigų atstovams, kurie yra atsakingi už informacinių technologijų saugumą, teisinį atitikimą ir operacinių rizikų valdymą:

    • IT saugumo padalinių vadovams ir darbuotojams;
    • Rizikos valdymo specialistams;
    • Teisininkams ir kitiems reguliavimo atitikties specialistams ar vadovams;
    • Vidurinio lygio vadovams;
    • IT infrastruktūros ir sistemų administratoriams;
    • Duomenų apsaugos pareigūnams (DAP);
    • Saugumo komandų nariams / saugumo incidentų valdymo komandų nariams;
    • Verslo procesų vadovams;
    • Mokymų specialistams.

    Prie tikslinės grupės priskirtini ir įmonių / įstaigų vadovai, pavaduotojai, kadangi jiems taip pat labai svarbu suprasti kibernetinio saugumo reguliavimo, atitikties ir sankcijų tendencijas. Be to, NIS2 direktyvos viena iš esminių naujovių – reikalavimai esminių ir svarbių subjektų valdymo organams ir tiesioginė jų atsakomybė.

    Programa
    Programa
    09:30 - 10:00

    Dalyvių prisijungimas.

    10:00 - 12:00

    Kas yra NIS2 direktyva ir jos pagrindiniai tikslai. Esminiai skirtumai nuo NIS1 direktyvos;

    NIS2 įgyvendinimas (kaip viskas atrodys: terminai, atsakingos institucijos ir kt.);

    Direktyvos taikymo apimtis: kokios subjektų grupės bus reguliuojamos (esminiai, svarbūs subjektai);

    Kaip nustatyti ar Jūsų įmonė / įstaiga patenka į NIS2 direktyvos reguliavimo sritį?

    Kibernetinio saugumo subjektų identifikavimo pagal NIS2 direktyvą kriterijų pristatymas;

    Kokiais atvejais mažiems ir labai mažiems subjektams bus taikomi kibernetinio saugumo reikalavimai? Praktiniai pavyzdžiai;

    Reikalavimai pranešimui apie kibernetinius incidentus. Pranešimai apie vos-neįvykusius incidentus;

    Kaip atrodys kibernetinio saugumo subjektų pagal NIS2 direktyvą priežiūra?

    Numatomos sankcijos už kibernetinio saugumo reikalavimų nesilaikymą ar netinkamą laikymąsi. Palyginimas su šiuo metu Lietuvoje nustatytomis sankcijomis;

    Reikalavimai esminių ir svarbių subjektų valdymo organams.

    12:00 - 13:00

    Pietų pertrauka.

    13:00 - 14:30

    Kibernetinio saugumo iššūkiai. Incidentai Lietuvoje;

    Kibernetinio saugumo rizikos vertinimas. Nuo ko pradėti? Atvejo analizė;

    Išorinių rizikų valdymas. Tiekimo grandinės atakos ir jų vertinimas.

    14:30 - 14:45

    Pertraukėlė.

    14:45 - 15:30

    Kibernetinio saugumo organizacinės ir techninės kontrolės priemonės;

    Kibernetinio saugumo valdymas: vertinimas, šalinimas, atkūrimas;

    Diskusija.

    Žiniomis dalinasi
    Asta Macijauskienė
    ILAW LEXTAL partnerė, intelektinės nuosavybės, duomenų apsaugos ir įmonių teisės ekspertė. Advokatė Asta Macijauskienė turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį intelektinės nuosavybės, duomenų apsaugos ir įmonių teisės srityse, yra gerai vertinama įvairių konferencijų pranešėja ir lektorė. Stiprioji Astos pusė yra ilgametė patirtis atstovaujant klientus priežiūros institucijose, suvaldant didelio masto duomenų saugumo pažeidimus, užtikrinant duomenų apsaugos reguliavimo atitiktį didelėse tarptautinėse įmonių grupėse, atstovaujant klientus ginčuose dėl intelektinės nuosavybės. Taip pat advokatė turi didelį įdirbį konsultuojant klientus tarptautiniuose sandoriuose, atstovaujant verslo subjektus ginčuose dėl klaidinančios reklamos, vartotojų teisių pažeidimų. Dėl subtilaus ir praktiško požiūrio į problemų sprendimą Asta yra vertinama klientų, kurių veikla apima lojalumo programas, darbuotojų stebėseną, pokalbių įrašymą, vaizdo stebėjimą, vaikų asmens duomenų tvarkymą dideliu mastu. Patirtis, įgyta konsultuojant klientus, veikiančius specialiuose verslo sektoriuose, tokiuose kaip bankai, elektroninė prekyba, IT, viešbučių verslas, laisvalaikio paslaugos dideliam skaičiui vartotojų, kelia klientams pagrįstą pasitikėjimą dėl advokatės paslaugų kokybės.
    Ramūnas Liubertas
    „ESET Lietuva“ vyresn. kibernetinio saugumo inžinierius, turintis 19 metų patirtį informacinių technologijų srityje, 9 iš jų tiesiogiai užsiėmė su IT saugumu susijusia veikla. Saugumo profesionalas dalinasi savo ekspertine patirtimi, vesdamas kibernetinio saugumo mokymus skirtingo žinių lygmens auditorijoms bei skaitydamas pranešimus įvairiuose renginiuose. Lektoriaus ekspertinės sritys: įmonių konsultavimas ir darbuotojų edukacija kibernetinio saugumo klausimais, kompleksinių saugumo sprendimų diegimas ir administravimas, įmonės atsparumo kibernetinėms grėsmėms auditavimas.
    Kaina
    Kaina:
    139 eur. vienam dalyviui.
    Kaina:*
    *129 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gruodžio 6 d. arba užsiregistravus dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Kaina:**
    *109 Eur. užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gruodžio 18 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

    Informacija apie seminarą:
    Projektų vadovas
    Ričardas Čekanavičius
    +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

    Asmens duomenų saugumo pažeidimai: tyrimas, fiksavimas, prevencija. Atskaitomybės pagal BDAR užtikrinimas

    Vieta:

    Nuotolinis seminaras

    Data:

    2025-04-01

    Trukmė:

    5 akad. val.

    Kaina:

    109 - 129

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Tiek Lietuvą, tiek ir kitas valstybes pastaruoju metu sudrebino ne vienas reikšmingas asmens duomenų saugumo pažeidimas (už tai kai kuriais atvejais buvo skirtos ir didelės baudos pagal BDAR), o jų valdymas ir atskaitomybės įrodinėjimas parodė ir esmines klaidas, kurias daro duomenų valdytojai ir (ar) tvarkytojai.
      Taip pat, praktika rodo, kad darbuotojai negeba identifikuoti asmens duomenų saugumo pažeidimų, dėl ko didelė dalis pažeidimų lieka neidentifikuota ir tai kelia dideles rizikas duomenų valdytojams ir (ar) tvarkytojams. O kai pažeidimai identifikuojami, dažnai tinkamai neveikia nustatytos procedūros, pažeidimai netinkamai kvalifikuojami, netinkamai valdomi ar netinkamai fiksuojami ir (ar) netinkamai komunikuojama dėl įvykusio pažeidimo.
      Šiame seminare bus pristatoma kaip identifikuoti asmens duomenų saugumo pažeidimą, kaip tinkamai valdyti, fiksuoti bei kaip tinkamai pasirūpinti atitiktimi BDAR ir tinkamai komunikuoti. Bus analizuojamos dažniausiai daromos klaidos, priežiūros institucijų lūkesčiai tokiais atvejais ir pristatomi kiti svarbūs aspektai įvykus asmens duomenų saugumo pažeidimui.

      Seminaro tikslas:

      • Gebėti identifikuoti asmens duomenų saugumo pažeidimus;
      • Žinoti kaip fiksuoti ir tirti asmens duomenų saugumo pažeidimus, kaip bendradarbiauti su atsakingomis institucijomis;
      • Tinkamai komunikuoti viduje ir išorėje įvykus asmens duomenų saugumo pažeidimui. Taip pat, kaip įrodyti atitiktį įvykus asmens duomenų saugumo pažeidimui.
      • Gebėti užtikrinti veiksmingą asmens duomenų saugumo pažeidimų prevenciją.

      Seminaras skirtas:

      • Privataus arba viešojo sektoriaus duomenų apsaugos pareigūnams;
      • Už duomenų apsaugą ir (ar) kibernetinį saugumą atsakingiems asmenims;
      • Darbuotojams, atsakingiems už atskirus asmens duomenų tvarkymo tikslus / operacijas;
      • Įmonių / įstaigų padalinių atstovams, atsakingiems ir prižiūrintiems tinkamą asmens duomenų tvarkymą padaliniuose;
      • Mažų įmonių/įstaigų vadovams.
      Programa
      Programa
      09:30 - 10:00

      Dalyvių prisijungimas.

      10:00 - 12:00

      Kas yra asmens duomenų saugumo pažeidimas ir kaip jį identifikuoti bei kvalifikuoti;

      Darbuotojų gebėjimai identifikuoti asmens duomenų saugumo pažeidimus;

      Kaip elgtis įvykus asmens duomenų saugumo pažeidimui (modeliai pagal įmonių/organizacijų dydžius, pagrindinės darbuotojų, DAP ir kitų suinteresuotų asmenų pareigos);

      Kaip komunikuoti įvykus pažeidimui (tiek viduje, tiek išorėje);

      Atvejai, kai asmens duomenų saugumo pažeidimas įvyksta pas duomenų tvarkytoją. Kaip tam pasirengti?

      Asmens duomenų saugumo pažeidimo fiksavimas;

      Asmens duomenų saugumo pažeidimo tyrimas.

      12:00 - 13:00

      Pertrauka.

      13:00 - 15:00

      Dažniausiai daromos klaidos įvykus asmens duomenų saugumo pažeidimams;

      Bendradarbiavimas su Valstybine duomenų apsaugos inspekcija, Nacionaliniu kibernetinio saugumo centru. Praktiniai aspektai;

      Kaip užtikrinti atskaitomybę įvykus asmens duomenų saugumo pažeidimui? Kokių atitikties įrodymų dažniausiai reikia ir kaip užtikrinti jų turėjimą/buvimą?

      Kokie dokumentai pagal BDAR būtini reglamentuojant asmens duomenų saugumo pažeidimus ir atitinkamas valdymo procedūras? Praktinės įžvalgos ir rekomendacijos;

      Žinomiausi asmens duomenų saugumo pažeidimai ir jų valdymas: praktinių pavyzdžių analizė ir rekomendacijos;

      Už asmens duomenų saugumo pažeidimus skirtų sankcijų pagal BDAR analizė;

      Asmens duomenų saugumo pažeidimų prevencijos priemonės.

      Žiniomis dalinasi
      Daiva Vyčinienė
      yra įgijusi daugiau nei penkiolikos metų praktinio darbo patirtį duomenų apsaugos priežiūros institucijoje – Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje. Darbo minėtoje institucijoje metu, lektorė ne tik taikė duomenų apsaugos taisykles įvairiais skirtingais asmens duomenų tvarkymo atvejais, bet ir dalyvavo rengiant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Lietuvoje įgyvendinančius teisės aktus. Lektorė atlieka poveikio duomenų apsaugai vertinimus, Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų atitikties auditus (patikrinimus), teikia duomenų apsaugos pareigūno paslaugas, rengia bei derina teisės aktus, reglamentuojančius asmens duomenų tvarkymą, konsultuoja viešojo ir privataus sektoriaus atstovus asmens duomenų apsaugos reikalavimų įgyvendinimo klausimais. Daiva turi tiek teorinių, tiek praktinių asmens duomenų apsaugos žinių, išmano priežiūros institucijos ir viešojo sektoriaus įstaigų veiklos bei įmonių, įstaigų, organizacijų vykdomo asmens duomenų tvarkymo ypatumus.
      Kaina
      Kaina:
      129 eur. vienam dalyviui.
      Kaina:*
      *119 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 18 d.
      Kaina:**
      **109 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 31 d.

      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

      Informacija apie seminarą:
      Projektų vadovas
      Ričardas Čekanavičius
      +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

      Poveikio duomenų apsaugai vertinimas (PDAV) pagal BDAR: atlikimo taisyklės ir praktikos, dažniausiai daromos klaidos, trūkumų šalinimas ir rizikų mažinimas

      Vieta:

      Nuotolinis seminaras

      Data:

      2025-02-26

      Trukmė:

      5 akad. val.

      Kaina:

      119 - 139

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        PDAV atlikimas labai svarbus užtikrinant atitiktį BDAR. Dalis duomenų valdytojų PDAV atskiroms duomenų tvarkymo operacijoms yra atlikę, tačiau daugumoje atvejų tokie PDAV nėra tinkami dėl įvairių priežasčių. Kita dalis duomenų valdytojų iš viso nėra atlikę PDAV arba PDAV nėra atlikta daliai tvarkymo operacijų, kurioms toks PDAV būtinas. Daug atvejų, kai PDAV atliekamas tik „dėl akių“.

        Visa ši situacija sąlygoja neatitiktį BDAR ir dideles potencialias problemas, dėl kurių gali būti skiriamos baudos, prarasta reputacija, prarastas vartotojų/klientų pasitikėjimas, nutraukta tam tikra veikla ir pan.

        Seminaro tikslas:

        • Sužinoti, kas yra poveikio duomenų apsaugai vertinimas (PDAV), kokiais atvejais reikalinga atlikti PDAV;
        • Sužinoti pagrindines PDAV atlikimo taisykles, daromas klaidas atliekant PDAV;
        • Sužinoti gerąsias PDAV atlikimo praktikas;
        • Taip pat, sužinoti, kaip PDAV metu vertinamos rizikos, kaip vyksta rastų trūkumų šalinimas bei atitinkamų rizikų mažinimas, taip pat ką daryti kai rizikos yra per aukštos;
        • Be to, mokymų metu bus pristatoma, kaip viduje reglamentuoti PDAV tvarką, kas turėtų atlikti PDAV ir dalyvauti jį atliekant, kaip įforminti PDAV rezultatus.

        Seminaras skirtas:

        • Privataus arba viešojo sektoriaus duomenų apsaugos pareigūnams;
        • Už duomenų apsaugą atsakingiems asmenims;
        • Darbuotojams, atsakingiems už atskirus asmens duomenų tvarkymo tikslus/operacijas;
        • Įmonių/įstaigų padalinių atstovams, atsakingiems ir prižiūrintiems tinkamą asmens duomenų tvarkymą padaliniuose.
        Programa
        Programa
        09:30 - 10:00

        Dalyvių prisijungimas.

        10:00 - 12:00

        PDAV kaip vienas iš pagrindinių BDAR atitikties elementų. PDAV reikšmė ir nauda įstaigai/įmonei / organizacijai. Skirtumai nuo teisėtų interesų vertinimo (balanso testo) ar audito (patikrinimo);

        Atvejai, kai (ne)privaloma atlikti PDAV. Rekomenduojami kriterijai ir jų aiškinimas bei taikymas praktikoje. Praktiniai pavyzdžiai;

        Kas turi atlikti PDAV? Kaip veikia PDAV modelis didelėse ir vidutinėse/mažose organizacijose?

        Duomenų subjektų ar jų atstovų nuomonės apie vertinamą asmens duomenų tvarkymą išklausymas;

        Kaip teisingai atlikti PDAV, nuo ko pradėti? Geroji praktika, daromos klaidos;

        Asmens duomenų inventorizacijos svarba atliekant PDAV. Praktiniai patarimai dėl atlikimo;

        PDAV atlikimo rezultatų įforminimas. Kokiais atvejais galima naudoti VDAI rekomenduojamą pavyzdinę PDAV formą?

        12:00 - 13:00

        Pertrauka.

        13:00 - 15:00

        Rizikų vertinimas atliekant PDAV. Kaip teisingai įvertinti rizikas. Praktiniai pavyzdžiai;

        Duomenų tvarkytojų vaidmuo atliekant PDAV. Kokios nuostatos dėl PDAV turi būti sutartyse su duomenų tvarkytojais;

        Privalomos konsultacijos su priežiūros institucija: kokiais atvejais ir kaip turi būti atliekama;

        Kiti PDAV aspektai: kaip dažnai kartoti, kada atnaujinti;

        Diskusija.

        Žiniomis dalinasi
        Daiva Vyčinienė
        yra įgijusi daugiau nei penkiolikos metų praktinio darbo patirtį duomenų apsaugos priežiūros institucijoje – Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje. Darbo minėtoje institucijoje metu, lektorė ne tik taikė duomenų apsaugos taisykles įvairiais skirtingais asmens duomenų tvarkymo atvejais, bet ir dalyvavo rengiant Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Lietuvoje įgyvendinančius teisės aktus. Lektorė atlieka poveikio duomenų apsaugai vertinimus, Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų atitikties auditus (patikrinimus), teikia duomenų apsaugos pareigūno paslaugas, rengia bei derina teisės aktus, reglamentuojančius asmens duomenų tvarkymą, konsultuoja viešojo ir privataus sektoriaus atstovus asmens duomenų apsaugos reikalavimų įgyvendinimo klausimais. Daiva turi tiek teorinių, tiek praktinių asmens duomenų apsaugos žinių, išmano priežiūros institucijos ir viešojo sektoriaus įstaigų veiklos bei įmonių, įstaigų, organizacijų vykdomo asmens duomenų tvarkymo ypatumus.
        Kaina
        Kaina:
        139 eur. vienam dalyviui.
        Kaina:*
        *119 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki vasario 7 d. arba užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 25 d.

        Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

        Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

        Informacija apie seminarą:
        Projektų vadovas
        Ričardas Čekanavičius
        +370 696 80906, ricardas@avgo.lt.

        Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

        Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

        Viešieji pirkimai pradedantiesiems (perkančiosiose organizacijose)

        Vieta:

        Nuotolinis seminaras

        Data:

        2025-03-04

        Trukmė:

        5 akad. val.

        Kaina:

        89 - 119

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Programa
          Programa
          09:45 - 10:00

          Dalyvių prisijungimas.

          10:00 - 12:00

          Viešųjų pirkimų reglamentavimas, pagrindiniai principai, teisės aktai, kuriuos privalu žinoti;

          Teisės aktų taikymas viešuosiuose pirkimimuos, kada ir kokie galioja, kokiais atvejais VPĮ netaikomas;

          Pirkimų planavimas ir inicijavimas: proceso organizavimas, reglamentavimas, subjektai;

          Privalomi dokumentai: vidiniai dokumentai, pirkimų proceso dokumentai.

          12:00 - 13:00

          Pertrauka.

          13:00 - 14:45

          Techninės specifikacijos rengimo praktiniai aspektai;

          Reikalavimų žaliesiems pirkimams taikymas;

          Pirkimo sutartis: kada ji reikalinga, koks jos turinys, galimi pavojai, sutarties keitimas, sutarties viešinimas;

          Dažniausiai pasitaikančios klaidos, VPT išaiškinimai LAT ir ETT praktika, kur kreiptis, kai kas yra neaišku ir nežianai kaip tai daryti.

          Žiniomis dalinasi
          Raimonda Joskaudienė
          turinti daugiau kaip 13 metų patirties viešųjų pirkimų srityje. Lektorė patirtį sukaupė vesdama mokymus Viešųjų pirkimų tarnyboje ir kitose didžiosiose perkančiosiose organizacijose. Taip pat, Raimonda nuolat dalyvauja viešųjų pirkimų procesuose perkančiojoje organizacijoje, rengdama pirkimų organizavimą reglamentuojančius teisės aktus, planuojant kalendorinių metų pirkimus, skaičiuojant numatomo pirkimo vertę, rengdama pirkimo dokumentus (konkurso sąlygas), dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.
          Kaina
          Kaina:
          119 Eur. vienam dalyviui.
          Kaina:*
          *99 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki vasario 14 d.
          Kaina:**
          **89 Eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 28 d.

          Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie seminarą:
          Projektų vadovas
          Ričardas Čekanavičius
          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktais. Informavus vėliau – pinigai negrąžinami.

          Seniūnaičių ir vietos bendruomenių bendradarbiavimas, teisiniai aspektai

          Vieta:

          Bet kuris miestas

          Kliento pasirinktoje vietoje
          Data:

          Trukmė:

          6 akad. val.

          Kaina:

          Derinama individualiai

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Programa

            Seniūnaičių veiklos teisinis reglamentavimas;

            Seniūnaičių teisės, pareigos ir atsakomybės, veiklos ribos;

            Seniūnaičiui priskirtinos veiklos aptarnaujant savo teritoriją;

            Seniūnaičio ir bendruomenės santykis;

            Bendruomenės veiklos ribos ir atsakomybės;

            Bendruomenės teisės ginant savo teritorijos interesus;

            Bendruomenės vidaus struktūra, dokumentacija, pasiskirstymo atsakomybėmis ribos, finansiniai aspektai;

            Bendruomenė, kaip paramos gavėjas ir davėjas, ką būtina žinoti;

            Praktiniai bendruomenės veiklos pavyzdžiai, geroji praktika.

             

            Žiniomis dalinasi
            Raimonda Joskaudienė
            teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, parašiusi ne vieną knygą bei nuolat publikuojanti įvairius straipsnius, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Daugelį metų konsultuojanti Lietuvos ir tarptautines kompanijas bei įstaigas civilinės teisės, statybų-rangos, darbo teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos, likvidavimo bei asmenų atsakomybės klausimais, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo srityje.
            Kaina
            Kaina:
            Derinama individualiai
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            Informacija apie mokymus:

            +370 601 93329, info@avgo.lt.

            Seniūnaičių teisės, pareigos ir atsakomybė

            Vieta:

            Bet kuris miestas

            Kliento pasirinktoje vietoje
            Data:

            Trukmė:

            6 akad. val.

            Kaina:

            Derinama individualiai

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Mokymų tikslas:

              Stiprinti kompetencijas tinkamai atlikti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytas seniūnaičių funkcijas.

              Programa
              Programa
              9:30 - 10:00

              Dalyvių prisijungimas.

              10:00 - 12:00

              Vietos savivaldos esmė ir paskirtis, vietos savivaldos principai ir jų reikšmė seniūnaičių veikloje.

              Savivaldybių funkcijos ir jų įtaka seniūnaičiams.

              Savivaldybių institucijos ir seniūnaičių bendravimo / bendradarbiavimo su jomis galimybės ir iššūkiai.

              12:00 - 13:00

              Pietų pertrauka.

              13:00 - 15:00

              Seniūnaičių veiklos teisinis reguliavimas, seniūnaičio statuso išskirtinumas.

              Seniūnaičio teisės ir pareigos: teorinis ir praktinis aspektai, sueigų veiklos ypatumai, geroji ir blogoji patirtis.

              Seniūnaičių veiklos teisinio reglamentavimo pokeitimaii naujame Vietos savivaldos įstatyme ir kiti aktualūs aspektai.

              Žiniomis dalinasi
              Raimonda Joskaudienė
              teisininkė, praktikė, ilgametė lektorė, parašiusi ne vieną knygą bei nuolat publikuojanti įvairius straipsnius, Lietuvos komercinio arbitražo arbitrė, teismo mediatorė. Daugelį metų konsultuojanti Lietuvos ir tarptautines kompanijas bei įstaigas civilinės teisės, statybų-rangos, darbo teisės, juridinių asmenų steigimo, veiklos, likvidavimo bei asmenų atsakomybės klausimais, sutarčių sudarymo ir vykdymo, komercinės teisės ir skolų išieškojimo srityje.
              Kaina
              Kaina:
              Derinama individualiai
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              Informacija apie mokymus:

              +370 601 93329, info@avgo.lt.

              KAIZEN metodo taikymas viešojo sektoriaus veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai

              Vieta:

              Nuotoliniai mokymai

              Data:

              2025-04-03

              Trukmė:

              2 dienos (04.03 ir 04.10)

              Kaina:

              290-390

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Mokymų trukmė ir privalumai:

                Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro dviejų dienų mokymo programa (balandžio 3 ir 10 d.).

                Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įstaigų organizacijose – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įstaigos veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įstaigos veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

                Jei įstaigos organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

                • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
                • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
                • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
                • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

                Planuojami rezultatai:

                • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
                • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

                Mokymai skirti:

                • Vadovaujantiems asmenims;
                • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
                • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
                • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
                • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
                Programa
                Programa balandžio 3 d.
                08:30 - 09:00

                Dalyvių prisijungimas.

                09:00 - 09:30

                Metodo tikslai ir taikymo principai.

                09:30-11:00

                8 švaistymai, sauga ir kokybė.

                11:00 - 11:15

                Pertraukėlė.

                11:15 - 12:30

                8 švaistymai, sauga ir kokybė.

                12:30 - 13:30

                Pertrauka.

                13:30 - 15:00

                Pasiūlymų surinkimas ir vertinimas;

                Darbuotojų mokymai ir įtraukimas;

                Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis;

                Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                15:00 - 15:30

                Dalyvių apmąstymai ir diskusijos.

                Programa balandžio 10 d.
                08:30 - 09:15

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                09:15 - 09:25

                Pertraukėlė.

                09:25 - 10:10

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                10:10 - 10:20

                Pertraukėlė.

                10:20 - 11:05

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                11:05 - 11:15

                Pertraukėlė.

                11:15 - 12:00

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                12:00 - 13:00

                Pertrauka.

                13:00 - 13:45

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                13:45 - 13:55

                Pertraukėlė.

                13:55 - 14:40

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                14:40 - 14:50

                Pertraukėlė.

                14:50 - 15:35

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                15:35 - 15:45

                Pertraukėlė.

                15:45 - 16:30

                Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                Žiniomis dalinasi
                Rokas Milovanovas
                Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti. Pastarieji užsakovai: Susisiekimo ministerija, Finansų ministerija, AVNT, APVA, CPVA, LVPA, Vilniaus miesto savivaldybė, Akmenės rajono savivaldybė, Šiaulių miesto švietimo įstaigos, Antakalnio poliklinika, UAB „Busturas“ ir kt.
                Kaina
                Kaina:
                390 eur. vienam dalyviui.
                Kaina*:
                *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki vasario 28 d.
                Kaina**:
                **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI balandžio 2 d.

                Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                Informacija apie mokymus:

                +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

                Procesų optimizavimo galimybės vykdant viešuosius pirkimus

                Vieta:

                Nuotoliniai mokymai

                Data:

                2025-05-08

                Trukmė:

                2 dienos (05.08 ir 05.15)

                Kaina:

                290-390 €

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Mokymų trukmė:

                  Mokymai vyks 2 dienas (gegužės 8 ir 15 d.).

                  Mokymų tikslas:

                  • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
                  • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius;
                  • Gebėti optimizuoti ir standartizuoti procesus.

                  Planuojamas rezultatas:

                  • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
                  • Dalyviai žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
                  • Taikant išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

                  Mokymai skirti:

                  • Darbuotojams, atsakingiems už viešųjų pirkimų organizavimą, vykdymą, administravimą;
                  • Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

                   

                  Dalyvių skaičius ribojamas

                  Programa
                  Programa gegužės 8 d.
                  08:30 - 09:00

                  Dalyvių prisijungimas.

                  09:00 - 11:00

                  Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

                  Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

                  11:00 - 11:15

                  Pertraukėlė.

                  11:15 - 13:00

                  Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

                  13:00 - 14:00

                  Pertrauka.

                  14:00 - 16:00

                  Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

                  Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

                  Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

                  Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                  Programa gegužės 15 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
                  08:00 - 08:30

                  Dalyvių prisijungimas.

                  08:30 - 10:15

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  10:15 - 10:30

                  Pertraukėlė.

                  10:30 - 12:00

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  12:00 - 13:00

                  Pertrauka.

                  13:00 - 14:45

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  14:45 - 15:00

                  Pertraukėlė.

                  15:00 - 16:45

                  Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                  Žiniomis dalinasi
                  Rimtautas Dališanskis
                  Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą. Pastarieji užsakovai: Antakalnio poliklinika, Akmenės bei Vilniaus savivaldybės, Finansų bei Energetikos ministerijos, LVPA, APVA ir kt.
                  Kaina
                  Kaina:
                  390 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki balandžio 11 d.
                  Kaina**:
                  **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įstaigos.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI gegužės 6 d.

                  Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                  Informacija apie mokymus:

                  +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  Valdymo apskaita. Tikslai ir reikšmė įmonei

                  Vieta:

                  Bet kuris miestas

                  Kliento pasirinktoje vietoje
                  Data:

                  Trukmė:

                  09:00 - 15:30 6 akad. val.

                  Kaina:

                  Derinama individualiai

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Programa
                    Programa
                    09:00 - 09:30

                    Registracija

                    09:30 - 10:15

                    Valdymo apskaitos tikslai ir vieta įmonės finansuose, skirtumai nuo finansinės apskaitos.

                    10:15 - 10:45
                    • Išlaidų tipai: pastoviosios ir kintamosios, tiesioginės ir netiesioginės.
                    • Mišriosios sąnaudos ir jų atskyrimas. Lūžio taško skaičiavimai.
                    10:45 - 11:00

                    Kavos pertraukėlė

                    11:00 - 12:15
                    • Savikaina ir veiklos sąnaudos.
                    • Veiklos sverto sąvoka, veiklos sverto laipsnis.
                    12:15 - 13:00

                    Pietūs

                    13:00 - 14:15
                    • Pilnosios produkto savikainos skaičiavimas. Išlaidų paskirstymo esmė ir tikslai.
                    • Netiesioginių išlaidų paskirstymo būdai ir metodikos.
                    • Išlaidų paskirstymo bazės parinkimas.
                    14:15 - 14:30

                    Kavos petraukėlė

                    14:30 - 15:30
                    • Veikla pagrįstas savikainos skaičiavimas.
                    • Įmonės veiklos vertinimas: finansiniai rodikliai, veiklos efektyvumo rodikliai.
                    Žiniomis dalinasi
                    Lektorė Rūta Vainienė
                    Ekonomistė, „Ekonomikos terminų žodyno“, daugiau nei tūkstančio pranešimų ir straipsnių autorė. Rūta šiuo metu užsiima aktyvia mokymų/praktinių seminarų veikla, yra Lietuvos radijo komentatorė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto tarybos narė. Buvusi ilgametė Lietuvos laisvosios rinkos instituto darbuotoja ir vadovė, Lietuvos banko valdybos narė, Vilniaus mero patarėja. Profesinės žinios ekonomikos, finansų valdymo, viešo ir privataus sektoriaus partnerystės, pinigų politikos, bankininkystės, apskaitos ir mokesčių politikos, sveikatos apsaugos politikos, pereinamojo laikotarpio ekonomikos reformų srityse. Patirtis viešosios komunikacijos srityje.
                    Kaina
                    Kaina:
                    Pagal susitarimą
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    Informacija apie mokymus:

                    +370 601 93329, info@www.avgo.lt.

                    Finansai ne finansininkams

                    Vieta:

                    Bet kuris miestas

                    Kliento pasirinktoje vietoje
                    Data:

                    Trukmė:

                    09:00 - 16:30 7 akad. val.

                    Kaina:

                    Derinama individualiai

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Seminaro tikslai:

                      • Sužinoti svarbiausius finansinių ataskaitų sudarymo ypatumus;
                      • Sužinoti, kas slypi už finansinių ataskaitų eilučių, kokią informaciją jos pateikia, kokie būna informacijos pateikimo skirtumai ir interpretacijos ribos;
                      • Sužinoti svarbiausius veiklos vertinimo rodiklius, kaip jie skaičiuojami ir ką jie pasako apie įmonės finansų būklę;
                      • Sužinoti, kaip yra skaičiuojami svarbiausi investicijų atsipirkimo rodikliai.
                      • Išsiaiškinti finansų rizikos valdymo būdus.
                      Programa
                      Programa
                      09:00 - 09:30

                      Dalyvių registracija.

                      09:30 - 10:30

                      Finansinių ataskaitų sudarymo pagrindai:

                      • Pirminiai apskaitos dokumentai;
                      • Dvejybinis įrašas;
                      • Kaupimo principas;
                      • Sąskaitų planas;
                      • Apskaitos politika.
                      10:30 - 10:45

                      Kavos pertraukėlė

                      10:45 - 11:45

                      Kodėl vadovas ir buhalteris kartais nesupranta vienas kito?

                      Atsakomybė ir jos padalinimas.

                      11:45 - 12:45

                      Pietūs.

                      12:45 - 14:00

                      Finansinė atskaitomybė – kaip ją suprasti?

                      • Balansas, pelno-nuostolio ataskaita ir pinigų srautų ataskaita.
                      • Kuo ypatingos ir kas jas sieja? Kokie pokyčiai yra svarbūs?
                      14:00 - 14:15

                      Kavos pertraukėlė.

                      14:15 - 15:15

                      Finansiniai veiklos efektyvumo rodikliai:

                      • Kaip juos skaičiuoti ir interpretuoti?
                      • Lūžio taško skaičiavimas ir taikymas.
                      15:15 - 16:30

                      Investicijų atsipirkimo skaičiavimai.

                      Finansų rizikos ir jų valdymas.

                      Žiniomis dalinasi
                      Lektorė Rūta Vainienė
                      Ekonomistė, „Ekonomikos terminų žodyno“, daugiau nei tūkstančio pranešimų ir straipsnių autorė. Rūta šiuo metu užsiima aktyvia mokymų/praktinių seminarų veikla, yra Lietuvos radijo komentatorė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto tarybos narė. Buvusi ilgametė Lietuvos laisvosios rinkos instituto darbuotoja ir vadovė, Lietuvos banko valdybos narė, Vilniaus mero patarėja. Profesinės žinios ekonomikos, finansų valdymo, viešo ir privataus sektoriaus partnerystės, pinigų politikos, bankininkystės, apskaitos ir mokesčių politikos, sveikatos apsaugos politikos, pereinamojo laikotarpio ekonomikos reformų srityse. Patirtis viešosios komunikacijos srityje.
                      Kaina
                      Kaina:
                      Pagal susitarimą
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      Informacija apie mokymus:

                      +370 601 93329, info@www.avgo.lt.