Atrankos pokalbio vedimas. Tinkamas kandidatas tinkamoje pozicijoje

Vieta:

Bet kuris miestas

Kliento pasirinktoje vietoje
Data:

Trukmė:

08:30 - 16:30 8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Mokymų tikslas – ugdyti atrankos pokalbio vedimo įgūdžius, technikas ir metodikas.

    Kiekvienas mokymų dalyvis:

    • Supras ir mokės, kaip tinkamai išskirti ir apibrėžti atrankos kriterijus /kompetencijas, pasirinkti efektyvias ir patikimas vertinimo metodikas.
    • Mokės suformuluoti ir parengti tinkamus klausimus ir praktines užduotis nustatytoms kompetencijoms.
    • Praktiškai pabandys pravesti atrankos pokalbį, siekiant įvertinti turimas kompetencijas – nuo pradžios, atrankos tikslų formulavimo, iki užbaigimo.
    • Praktiškai mokysis valdyti pokalbio procesą: mokės aktyviai klausinėti, klausytis, patikslinti kandidato atsakymus, esant poreikiui – kandidatą nutraukti, gauti konkrečius kandidato atsakymus, atitinkančius nustatytas kompetencijas ir klausimus.
    • Turės praktinius klausimų ir praktinių užduočių pateikimo įgūdžius.
    • Mokysis įvertinti pateiktus kandidatų atsakymus.
    • Mokės sudaryti tinkamus atrankos pokalbio gidus.
    • Prie dalomosios medžiagos gaus praktinių pavyzdžių priedą – atrankos pokalbio formą, atrankos kriterijų/kompetencijų apibrėžimo, elgesio skalių apibūdinimų pavyzdžius.
    Programa
    Programa
    08:30 - 09:00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    09:00 - 10:30

    I dalis. Šiuolaikinė darbuotojų pasirinkimo situacija, pasirinkimo metodai:

    • Diskusija: kaip vyksta atrankos procesas Jūsų organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduriate?
    • Atrankos pokalbio paskirtis ir tikslas
    • Kokie veiksniai lemia tinkamo kandidato pasirinkimo sėkmę?
    • Pasirinkimo metodai. Kaip tinkamai ir kokiu būdu kandidatus įvertinti? Kuris vertinimo metodas efektyviausias, greičiausias, tiksliausias?
    • Sėkmingos atrankų vykdymo praktikos tiek ES šalyse, JAV ir Lietuvoje, veiksniai ir pavyzdžiai.

    Pasiruošimas pokalbiui. Atrankos kriterijų apibrėžimas.

     

    • Atrankos kriterijų išskyrimas. Kaip ir kokius pasirinkti sėkmės faktorius, reikiamas kompetencijas gero darbo atlikimui?. Kaip atlikti darbo ir organizacinės kultūros analizę?
    • Sėkmės faktorių nustatymas – sėkmingos atrankos pagrindas: sėkmės faktorių apibrėžimas, vienodų vertinimo principų, metodų nustatymas.
    • Kiek kompetencijų vertinti pokalbio metu? Kiek jų vertinimui skirti laiko?
    10:30 - 10:45

    Kavos petraukėlė.

    10:45 - 12:15

    II dalis. Atrankos pokalbio turinys: atrankos pokalbio klausimų ir praktinių užduočių suformavimas ir vertinimas:

     

    • Kaip sužinoti ar pretendentas atitinka atrankos kriterijus? Kompetencijų, sėkmės faktorių įvertinimas.
    • Kompetencijos matavimo vienetas – “matomas elgesys”. Kaip jį „išprovokuoti ir išmatuoti“?
    • Klausimų tipai, formulavimo principai ir pavyzdžiai.
    • Pagrindiniai interviu klausimai apie elgesį. Pateikiami klausimų formulavimo ir praktinių užduočių pavyzdžiai.
    • Praktinių užduočių sudarymo principai. Praktinių užduočių pobūdis ir tipai. Pateikiami pavyzdžiai.
    • Kaip ir ką sakyti pokalbio įvado metu?
    • Kaip užtikrinti vienodą atrankos kriterijų ir pateikiamų klausimų
    • visų vertinančių asmenų suvokimą?
    • Pretendentų atsakymų į klausimus ir praktinių užduočių įvykdymo vertinimas. Vertinimo skalės. Jų pavydžiai. Kaip jas parengti? Kaip vertinti?
    • Preliminaraus atrankos pokalbio protokolo parengimas.
    12:15 - 13:15

    Pietūs.

    13:15 - 14:45

    III dalis. Atrankos pokalbio valdymas:

     

    • Pokalbio procesas. Pokalbio tipo pasirinkimas.
    • Standartizuotas ar laisvas atrankos pokalbis? Kas efektyviau?
    • Kaip tinkamai formuluoti klausimus Ir kiek jų užduoti?
    • Kaip stabdyti “plepų” ir “abstraktų” kandidatą? Kaip prakalbinti “tylenį“? Aktyvaus klausymo technikos.
    • „Piltuvėlio principas“
    • Dažniausios klausytojo / kalbėtojo klaidos.
    • Atrankos komisijos narių elgesys atrankos pokalbio metu.
    14:45 - 15:00

    Kavos pertraukėlė.

    15:00 - 16:30

    IV dalis. Veiksmai po pokalbio:

     

    • Pokalbio rezultatų vertinimo analizė ir apibendrinimas.
    • Sprendimo dėl kandidato tinkamumo priėmimas.
    • Kandidato informavimas apie pokalbio rezultatus.
    • Neteisingo vertinimo priežastys.
    Kaina
    Kaina:
    Derinama individualiai
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    Informacija apie mokymus:

    +370 601 93329, info@www.avgo.lt.

    Efektyvi komunikacija organizacijoje: kaip pagerinti tarpusavio ir organizacinę komunikaciją?

    Vieta:

    Bet kuris miestas

    Kliento pasirinktoje vietoje
    Data:

    Trukmė:

    08:30 - 16:30 8 akad. val.

    Kaina:

    Derinama individualiai

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Tikslas – ugdyti efektyviam bendravimui reikalingas kompetencijas, reikšmingas įvairiose valdymo situacijose: susirinkimuose, posėdžiuose, derybose, pokalbiuose apie darbo kokybę ir pan.

      Kiekvienas mokymų dalyvis:

      • Sužinos, kaip susikalbėti korektiškai, tiksliai ir efektyviai abiem pusėms – tiek, kalbėtojui, tiek klausytojui.
      • Įgys klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių.
      • Įvaldys sudėtingų situacijų valdymo įgūdžius: mokės konstruktyviai elgtis sudėtingose bendravimo situacijose: spręsti konfliktus, atsakyti į nepagrįstas pretenzijas, priimti kritiką.
      • Susidarys komunikacijos gerinimo „priemonių krepšelį“.
      Programa
      Programa
      08:30 - 09:00

      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

      09:00 - 10:30

      I dalis. Kas yra bendravimas?

      • Kodėl sugebėjimas bendrauti yra toks svarbus?
      • Kuo ypatinga žmonių komunikacija?
      • Bendravimo funkcijos ir tikslai.
      • Bendravimas, kaip pasikeitimas informacija (komunikacija).
      10:30 - 10:45

      Kavos petraukėlė.

      10:45 - 12:15

      II dalis. Tarpasmeninė komunikacija.

      • Tarpasmeninės komunikacijos esmė.
      • Tipiškos komunikacijos klaidos.
      • Trukdžiai bendravimo procese. Kada visai neverta bendrauti?
      • Kaip kalbėti, kaip tiksliai perduoti norimą informaciją? Kokias klaidas daro kalbėtojas ir kaip jų išvengti? Komunikacijos testas kalbėtojui.
      • Kaip teisingai suvokti ir suprasti informaciją? Kokias klaidas daro klausytojas? Kaip jų išvengti?
      • Bendravimo kanalai: žodinė, balsinė ir nežodinė komunikacija (kūno kalba). Kaip ir kokiu bendravimo kanalu sustiprinti norimą poveikį, padaryti įspūdį. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Poveikio piramidė.
      12:15 - 13:15

      Pietūs.

      13:15 - 14:45

      III dalis. Vadovo, darbuotojo gebėjimas išklausyti valdyti dialogą.

      • Dialogo tipo pasirinkimas. Kiek būti aktyviam dialoge?
      • Aktyvaus klausymo metodai.
      • Klausimų uždavimo technikos.
      • Pozityvi ir negatyvi kalba. Pozityvus mąstymas.
      • Kaip tinkamai suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį?
      • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
      14:45 - 15:00

      Kavos pertraukėlė.

      15:00 - 16:30

      IV Dalis. Sudėtingų situacijų ir santykių valdymas.

      • Konfliktų prevencija: pagarbos kolegoms, klientams ir savigarbos sau išlaikymas, lygiaverčių santykių kūrimas. Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?
      • Savo bei kitų emocijų ir neproduktyvaus elgesio valdymas. Kokias darome mąstymo klaidas? Kaip jas įveikti?
      • Konstruktyvūs veiksmai konfliktinėje situacijoje. Konfliktų sprendimo modelis.
      • Kaltinimo situacijos. Pokalbio valdymo praktika:
      • Bendrieji principai bendraujant su nepagrįstus reikalavimus keliančiais asmenimis;
      • Kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
      • Kaip nustatyti ribas, pasakyti “ne“;
      • Kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”;
      • Kaip „atremti“ asmeniškai, organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

      Komunikacija organizacijoje:

      • Vertikali komunikacija. Kokiu tikslu ir kokia informacija turi būti perduodama žemyn/aukštyn.
      • Koks vadovo vaidmuo perduodant informaciją?
      • Tyrimai ir rekomendacijos, kaip užtikrinti tinkamą vertikalios komunikacijos judėjimą organizacijoje.
      • Horizontali komunikacija. Su jos judėjimu susijusios problemos, dažnos klaidos.
      • Diskusijų / susirinkimų valdymas. Koks elgesys grupėje stabdo ir kuria bendradarbiavimą grupėje?
      • Kaip padidinti susirinkimų produktyvumą? Susirinkimų rūšys ir būtinos procedūros.
      • Komunikacijos organizacijoje gerinimo „piemonių krepšelio“ sudarymas. Praktiniai kitų organizacijų pavyzdžiai.
      Kaina
      Kaina:
      Derinama individualiai
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      Informacija apie mokymus:

      +370 601 93329, info@avgo.lt.

      Vadovavimas, darbų ir laiko valdymas komandiniame darbe

      Vieta:

      Bet kuris miestas

      Kliento pasirinktoje vietoje
      Data:

      Trukmė:

      09:00 - 16:45 7 akad. val.

      Kaina:

      Derinama individualiai

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Įgyjami gebėjimai: Žinos pagrindinius komandos efektyvumo ir neefektyvaus laiko panaudojimo principus bei esmines elgesio teorijas. Mokės taikyti motyvacines priemones. Gebės efektyviai valdyti savo bei kitų laiką.

        Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

        Programa
        Programa
        09:00 - 09:30

        Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

        09:30 - 11:00
        • Efektyvus vadovavimas;
        • pagrindinės vadovo funkcijos ir gebėjimai, vadovų personalinės ir elgesio teorijos, vadovo gebėjimai valdyti sudėtingas situacijas, kaip vadovauti buvusiems savo rango kolegoms;
        • praktiniai vadovavimo įgūdžiai;
        • pratimai ir užduotys.
        11:00 - 11:15

        Kavos pertraukėlė.

        11:15 - 12:45
        • Vadovavimas komandai;
        • situacinės lyderystės modelis – keturios stadijos: funkcijų pasidalinimas komandoje, komandos efektyvumo principai, komandos formavimo stadijos, darbų delegavimas ir negatyvių užduočių pateikimas;
        • praktinės situacijos ir pagrindinės komandos normos;
        • komandos valdymo principai;
        • vadovo pozicija komandoje.
        12:45 - 13:30

        Pietų pertrauka.

        13:30 - 15:00

        Komandos darbų planavimas ir valdymas:

        • tikslų nustatymo metodai;
        • jų vykdymas ir kontrolė;
        • laiko valdymas;
        • laiko valdymo samprata ir svarba;
        • poreikis geriau planuoti savo ir komandos laiką;
        • neefektyvus laiko panaudojimas;
        • asmeninio laiko auditas.

        Darbas grupėse.

        Praktinės užduotys.

        15:00 - 15:15

        Kavos pertraukėlė.

        15:15 - 16:45

        Komandos palaikymas ir motyvacinės programos:

        • vadovo bendravimo principai;
        • susirinkimų organizavimas, komandos narių mokymas ir grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
        • darbų ataskaitos ir planai.

        Pratimai.

        Žiniomis dalinasi
        Lektorius Darius Rupšlaukis
        Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
        Kaina
        Kaina:
        Derinama individualiai
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        Informacija apie mokymus:

        +370 601 93329, info@avgo.lt.