Kartų teorijos taikymas vadovavimo praktikoje

Vieta:

Kliento pasirinktoje vietoje

Data:

Trukmė:

8 akad. val.

Kaina:

Derinama individualiai

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Jaunoji darbuotojų karta dažnai stebina darbdavius savo nebranda, atsakomybės stoka, lojalumo nebuvimu. Ar iš tikrųjų yra taip blogai? Gal mes, vadovai, norime ir įsivaizduojame, kad jaunieji turėtų būti tokie, kokie buvome mes patys. Jie kitokie, su savo kartai būdingais bruožais, su savo trūkumais ir privalumais.

    Mokymai suteiks žinių, kodėl jaunoji karta mūsų požiūriu elgiasi ne visai tinkamai, kaip rasti bendrus sąlyčio taškus su jais, bei kaip juos uždegti tobulėti, siekti tikslo ir tapti lojaliais motyvuotais darbuotojais.

    Šia tema organizuojame tik vidinius mokymus.

    Programa
    Programa
    09:00 - 10:30

    Kartų teorijos (Strauss-Growe, 1992) pagrindai:

    • BB, X, Y, Z kartų ypatumai lojalumo, motyvacijos, mąstymo požiūru.
    • Skirtingų kartų vertybių ir elgesio modelių formavimosi mechanizmai, sąsajos su scenarine teorija (E.Berne).
    10:30 - 10:45

    Kavos pertraukėlė

    10:45 - 12:15

    Vadovavimo ypatumai skirtingų kartų atstovams:

    • Vadovavimo paradigmos kaita keičiantis kartoms, ideologijos reikšmė.
    • Tarnybinio bendravimo ypatumai tarp skirtingų kartų kolegų ir vadovų.
    • Tikslų kėlimo, delegavimo, įsitraukimo ir kontrolės specifika.
    12:15 - 13:15

    Pietūs

    13:15 - 14:45

    Kaip jaunosios kartos atstovus ugdyti tinkamais lojaliais ir motyvuotais darbuotojais?

    • Organizacinės kultūros, skatinančios jaunimo įsitraukimą ir motyvaciją, formavimas.
    • Koučingo taikymas keliant darbuotojų motyvaciją, atsakomybę ir įsitraukimą.
    • Svarbiausios nepiniginės motyvavimo priemonės dirbant su jaunimu.
    14:45 - 15:00

    Kavos pertraukėlė

    15:00 - 16:30

    Kaip rasti tinkamą darbuotoją iš jaunosios kartos?

    • Kaip rasti tinkamą kandidatą iš jaunosios kartos – kandidatų paieškos ir pritraukimo iššūkiai.
    • Kaip tinkamai vesti darbo pokalbį su Y ir Z kartos atstovais?
    • Atrankos ir adaptacijos proceso „geimifikavimas“.
    Žiniomis dalinasi
    Lektorius Juris Belte
    UAB „Medicinos Verslo Akademija” įkūrėjas ir vadovas. Konsultavimo ir seminarų vedimo patirtis nuo 1997 m. 19 metų vadovavimo ir verslo patirtis tarptautinėse kompanijose. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja vadovavimo, personalo valdymo klausimais, gilinasi į bendravimo psichologiją. Lektorius turi vadybinį ir psichologinį išsilavinimą, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas. Dėsto VGTU Kūrybinių industrijų fakultete. Knygos „Medicinos atstovo profesija“ autorius.
    Kaina
    Kaina:
    Derinama individualiai
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    Informacija apie mokymus:

    +370 601 93329, info@www.avgo.lt.

    Praktiniai derybų įgūdžiai – kaip nepatekti į aklavietę?

    Vieta:

    Bet kuris miestas

    Kliento pasirinktoje vietoje
    Data:

    Trukmė:

    09:00 - 16:45 7 akad. val.

    Kaina:

    Derinama individualiai

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Įgyjami gebėjimai: Mokymų dalyviai mokės naudotis pasirengimo deryboms instrumentais. Žinos pagrindines derybų vedimo taisykles. Mokės taikyti emocijų valdymo metodus. Gebės efektyviai valdyti oponentus derybų metu. Žinos esminius bendravimo psichologinius aspektus.

      Dėstymo metodai: Grupinis darbas. Praktinės užduotys. Kūrybinės interaktyvios užduotys komandose. Situacijų analizė ir sprendimai.

      Programa
      Programa
      09:00 - 09:30

      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

      09:30 - 11:00
      • Praktinių derybų klaidos ir sėkmės faktoriai;
      • pasiruošimo deryboms planai, tikslų formavimas, kainos ir kitų derybų verčių skaičiavimai;
      • Informacijos kanalai ir įtaka derybų tikslams;
      • derybų eigos planai;
      • pratimai.
      11:00 - 11:15

      Kavos pertraukėlė.

      11:15 - 12:45
      • Derybų vedimas, derybų scenarijaus rengimas, pagrindinės derybų stadijos ir metodai kiekvienam žingsniui;
      • asmeninių savybių ugdymo pratimai derybų efektyvumui, emocijos ir logika, emocijų valdymo metodai;
      • sudėtingos derybų aklavietės ir sprendimai;
      • praktinių situacijų sprendimas.
      12:45 - 13:30

      Pietų pertrauka.

      13:30 - 15:00
      • Oponento įtraukimas į derybas, klausimų formulavimo metodai ir apklausų schemos, įtikinamas kalbėjimas, argumentavimo metodai, atsakinėjimas į nepatogius klausimus;
      • pratimai ir grupinės užduotys.
      15:00 - 15:15

      Kavos pertraukėlė.

      15:15 - 16:45
      • Principingos derybos;
      • 4 principai abipusei pergalei derybose;
      • suvokimas, emocijos ir bendravimas; interesai ir pozicijos; derybų galimybės; objektyvūs kriterijai ir jų panaudojimas;
      • praktinės situacijos.
      Žiniomis dalinasi
      Lektorius Darius Rupšlaukis
      Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
      Kaina
      Kaina:
      Derinama individualiai
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      Informacija apie mokymus:

      +370 601 93329, info@avgo.lt.

      Motyvuojanti ir veiksminga komanda

      Vieta:

      Bet kuris miestas

      Kliento pasirinktoje vietoje
      Data:

      Trukmė:

      8 akad. val.

      Kaina:

      Derinama individualiai

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Mokymų programa sukurta, remiantis „Fish“ („Žuvies“) filosofija – tai ilgalaikio mokymosi metodas, įkvepiantis mus jaustis žvaliais ir įsigilinusiais į darbą, kurį atliekame. Ši filosofija kuria naujovišką, atsakingą darbo aplinką, kurioje žaisminga, dėmesinga ir patraukli nuotaika skatina energiją, entuaziazmą, didina darbo našumą ir kūrybingumą.

        Kiekvienas mokymų dalyvis:

        • geriau pažinti save ir kitus komandos narius: kuo aš stiprus ir kuo stiprūs kiti?;
        • ko galime išmokti vieni iš kitų ir kaip vykdydami užduotis galime sėkmingiausiai panaudoti komandos potencialą?;
        • ugdyti komandos narių gebėjimą tinkamai pasidalinti funkcijas ir gerinti komunikaciją;
        • didinti sutelktumą, skatinti bendradarbiavimą;
        • skatinti tarpusavio pasitikėjimą ir pagalbą;
        • ugdyti gebėjimą konstruktyviai spręsti nesutarimus, kurti veiklai palankią atmosferą.

        Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų. Rekomenduojamas grupės dydis – iki 15 asmenų.

        Priklausomai nuo pageidavimų, mokymai gali vykti Jūsų įmonės patalpose arba Jūsų pasirinktoje vietoje.

        Programa
        Programa

        I dalis. „Apšilimas“. Komandos renginio tikslų pristatymas.

        • Kam reikalinga komanda ir ką ji gali duoti man?
        • Užduotis „Savo vietos“ radimas.
        • Pasiskirstymas į 2 komandas.
        • Užduotis „Žurnalistinis tyrimas“: asmeninio prisistatymo ruošimas.
        • Užduotis: „Pelkė“.
        • Užduotis: Komandos identiteto kūrimas ir pristatymas visiems bendrai.
        • FISH filosofijos principai ir kitų organizacijų pavyzdžiai.

        Pirmos dalies tikslas: Geriau pažinti save ir kitus komandos narius: kuo aš stiprus ir kuo stiprūs kiti; atskleisti komandą jungiančius dalykus (tikslus, viziją, misiją), motyvuoti bei aktyvuoti tolesniam produktyviam darbui.

        II dalis. Komunikacijos modelio pristatymas.

        • Užduotis: „Įvartis“ atskirose komandose.
        • Pristatymas, pasirengimas, aptarimas.
        • „Biurokratinė“ užduotis – tikslų ir užduočių formulavimas, dalinimasis informacija.

        Antros dalies tikslai: didinti komunikacijos aiškumą, skatinti tarpusavio pasitikėjimą ir pagalbą. Ugdyti gebėjimą konstruktyviai spręsti nesklandumus, kurti veiklai palankią atmosferą.

        Bendra popietinė komandos „Mankšta“ – „energizavimas“.

        III dalis. Efektyvios komandos formavimas, derinant komandos narių vaidmenis ir atsakomybės sritis.

        • Individualus testas: „Mano vaidmuo komandoje“. Aptariamos stiprios ir silpnos skirtingų komandinių vaidmenų pusės.
        • Užduotis. Tarpusavio santykiai. Aptarimas: kas padeda komandoje, o kas – trukdo.

        Trečios dalies tikslai: efektyvios komandos formavimas, derinant komandos narių vaidmenis ir atsakomybės sritis.

        IV dalis. Darbo komandoje apibendrinimas. „Lūkesčiai vienas kitam“. Idėjos ir išvados.

        • FISH filosofijos principai ir kitų organizacijų pavyzdžiai.
        • Darbo komandoje susitarimų kūrimo principai.
        • „Taisyklių“ – susitarimų pristatymas kolegoms.

        Ketvirtos dalies tikslai: kaip vykdydami užduotis galime sėkmingiausiai panaudoti komandos potencialą. Ugdyti komandos narių gebėjimą tinkamai pasidalinti funkcijas ir gerinti komunikaciją. Didinti sutelktumą, skatinti bendradarbiavimą, tarpusavio pasitikėjimą ir pagalbą.

        Įgūdžių lavinimas

        Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.

        Įgūdžių pritaikymas

        Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

        Žiniomis dalinasi
        Lektorė Aistė Mažeikienė
        Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
        Kaina
        Kaina:
        Pagal susitarimą
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        Informacija apie mokymus:

        +370 601 93329, info@avgo.lt.

        Efektyvus viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas

        Vieta:

        Bet kuris miestas

        Kliento pasirinktoje vietoje
        Data:

        Trukmė:

        08:30 - 16:30 8 akad. val.

        Kaina:

        Derinama individualiai

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Kiekvienas mokymų dalyvis:

          • sužinos, kaip galima sustiprinti savo organizacijos ir asmeninį įvaizdį bendraujant su auditorija;
          • mokės savo kalba padaryti įspūdį ir sukelti norimus žmonių veiksmus;
          • sužinos, kaip įveikti scenos baimę ir paruošti asmeninį pasisakymo parengimo planą;
          • išmoks tinkamai pristatyti save ir savo poziciją, efektyviai ir elegantiškai manipuliuoti kalba bei sudaryti patikimo pašnekovo įspūdį;
          • įgis praktikos, kaip atsakyti į keblius klausimus.

          Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.

          Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.

          Programa
          Programa
          08:30 - 09:00

          Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

          09:00 - 10:30

          I dalis. Kas yra įtaiga? Prezentacijos sėkmę lemiantys faktoriai.

          Prezentacijos sėkmę lemiantys faktoriai:

          • Kas yra jūsų auditorija?
          • Kaip valdyti ir sudominti?
          • Susidomėjimo išlaikymas.
          • Gestai ir kūnas – oratorystei: elegantiškas manipuliavimas prezentacijos metu.
          10:30 - 10:45

          Kavos pertraukėlė.

          10:45 - 12:15

          II dalis. Prezentacijos turinio ruošimas.

          • Argumentacijos technika ir taktika.
          • Kaip sudominti auditoriją? „Sudominimo kabliukai“.
          • Kalba – loginiai ir psichologiniai kalbos aspektai.
          • Rašytinė prezentacija.
          • Prezentacijos struktūra.
          • Prezentacijos apipavidalinimas ir forma.
          • Vaizdinės priemonės.
          10:45 - 12:15

          III dalis. „Scenos” baimės įveikimas.

          • Konstruktyvus „scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su įvairia auditorija.
          • Metodai.
          • Prezentacijos. Filmavimas. Aptarimas.
          12:15 - 13:15

          Pietų pertrauka.

          13:15 - 14:45

          IV dalis. Balso šildymo ir siuntimo pratimai.

          • Pratimas – susikaupimas prieš sceną.
          • Balso šildymas.
          • Kvėpavimas.
          • Balso paruošimas. Ką daryti, kai „dingsta“ balsas.
          • Balso siuntimas auditorijai. Treniruotės.
          • Balso paruošimas, balsių pajautimas.
          14:45 - 15:00

          Kavos pertraukėlė.

          15:00 - 16:30

          V dalis. Sudėtingos viešo kalbėjimo situacijos.

          • Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas kebliose situacijose.
          • Konfliktiškumą didinančių veiksnių kontrolė: tipiškos „sudėtingų“ klausytojų pretenzijos – kaip į jas atsakyti.
          • Praktinės užduotys. Darbas su „sunkiais“ ir reikliais klausytojais.
          • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus.
          • Auditorijos aktyvumo didinimas. Klausimai auditorijai.
          • Prezentacijos. Filmavimas. Aptarimas.
          • Savo kalbėjimo įvertinimas ir veiksmų tobulinimo plano sukūrimas.
          Įgūdžių lavinimas

          Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.

          Įgūdžių pritaikymas

          Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

          Žiniomis dalinasi
          Lektorė Aistė Mažeikienė
          Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
          Kaina
          Kaina:
          Pagal susitarimą
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          Informacija apie mokymus:

          +370 601 93329, info@avgo.lt.

          Efektyvus konsultavimas viešajame sektoriuje

          Vieta:

          Bet kuris miestas

          Kliento pasirinktoje vietoje
          Data:

          Trukmė:

          08:30 - 16:30 8 akad. val.

          Kaina:

          Derinama individualiai

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Kiekvienas mokymų dalyvis:

            • sužinos, kaip susikalbėti korektiškai ir efektyviai abiem pusėms – tiems, kurie konsultuoja, ir tiems, kuriuos konsultuoja;
            • įgis klausymo, dialogo valdymo, informacijos pateikimo ir išgavimo bei supratimo įgūdžių;
            • įvaldys konfliktų valdymo įgūdžius.

            Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.

            Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės/įstaigos patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.

            Išoriniai mokymai vyks surinkus reikiamą dalyvių skaičių.

            Programa
            Programa
            08:30 - 09:00

            Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

            09:00 - 10:30

            I dalis. Nesusipratimų, nesusikalbėjimo ir neefektyvaus konsultavimo priežastys.

            • Priežastys, sukeliančios nepasitenkinimą ir didinančios konflikto intensyvumą.
            • Kaip išsiaiškinti konsultuojamojo poreikius? Aktyvus klausymas.
            • Klausimų uždavimo technikos.
            • Esamų poreikių išsiaiškinimas ir “užkabinimas”.
            • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
            • Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?
            10:30 - 10:45

            Kavos pertraukėlė.

            10:45 - 12:15

            II dalis. Sudėtingų konsultavimo situacijų valdymas.

            Kaltinimo situacijos: konstruktyvūs ir rizikingi veiksmai.

            Kaltinimo situacijų sprendimo modelis.

            Pokalbio valdymo praktika:

            • kaip reikėtų elgtis, kai girdite pretenzijas, kurias galima patenkinti;
            • savo pozicijos išlaikymas ir tipiškas “ne” pasakymas, kai girdite pretenzijas, kurių negalima patenkinti;
            • kaip elgtis padarius klaidą. “Gaisro gesinimas”.

            Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą? Praktinė užduotis: „Karšta ugnis“.

            Kaip balansuoti tarp savigarbos ir gero santykio išlaikymo?

            • Asmeninių konfliktų sprendimo stilius.
            12:15 - 13:15

            Pietų pertrauka.

            13:15 - 14:45

            III dalis. „Sudėtingų“ žmonių „tipų“ konsultavimo principai.

            • nekantrūs, skubantys, „labai užsiėmę“;
            • „ypatingieji“ (VIP);
            • „visažiniai teisuoliai“ ir skeptikai;
            • įžūlūs, agresyvūs;
            • įtartini;
            • plepūs, įkyrūs, „išnaudotojai“;
            • išsisukinėtojai neapsisprendėliai;
            • taupieji, „kankiniai“.
            14:45 - 15:00

            Kavos pertraukėlė.

            15:00 - 16:30

            IV dalis. Tarpininkavimas sprendžiant sudėtingas situacijas.

            • Praktinė užduotis – konstruktyvus kritikos, nepasitenkinimo Išsakymas.
            • Sprendimų priėmimo skatinimas.
            • Įsipareigojimo rekomendacijoms didinimas.
            Įgūdžių lavinimas

            Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.

            Įgūdžių pritaikymas

            Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

            Žiniomis dalinasi
            Lektorė Aistė Mažeikienė
            Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
            Kaina
            Kaina:
            Pagal susitarimą
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            Informacija apie mokymus:

            +370 601 93329, info@avgo.lt.

            Klientų aptarnavimas: kaip pranokti kliento lūkesčius?

            Vieta:

            Bet kuris miestas

            Kliento pasirinktoje vietoje
            Data:

            Trukmė:

            08:30 - 16:30 8 akad. val.

            Kaina:

            Derinama individualiai

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Kiekvienas mokymų dalyvis:

              • išmoks atpažinti, toleruoti ir aptarnauti „sudėtingą“ klientą;
              • mokės išsiaiškinti ir „pažadinti“ kliento poreikius;
              • sužinos, kaip susilaikyti nuo nepagrįstų nuolaidų darymo;
              • įgis praktikos, kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas klientų replikas, kaip elgtis padarius klaidą;
              • sužinos, kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą sudėtingo aptarnavimo metu, kaip “atsistatyti” po išskirtinio kliento;
              • susidarys veiksmų planą, kaip padaryti dėl kliento daugiau, nei jis / ji tikėjosi ir užtikrinti pasitenkinimą bei lojalumą Jums ir Jūsų atstovaujamai organizacijai.

              Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.

              Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.

              Programa
              Programa
              08:30 - 09:00

              Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

              09:00 - 09:45

              I dalis. Jūsų ir jūsų produktų / paslaugų įvaizdis:

              • Ko tikisi Jūsų klientai?
              • Kas yra labai geras, o kas – tiesiog geras klientų aptarnavimas?
              • Liūdna prasto aptarnavimo statistika.
              09:45 - 10:30

              II dalis. Asmeniškai sudėtingi klientų „tipai“ ir jų aptarnavimo principai:

              • nekantrūs, skubantys, „labai užsiėmę“;
              • „ypatingieji“ (VIP);
              • „visažiniai teisuoliai“ ir skeptikai;
              • įžūlūs, agresyvūs;
              • įtartini;
              • plepūs, įkyrūs, „išnaudotojai“;
              • išsisukinėtojai;
              • taupieji, „kankiniai“;
              • „Sudėtingiausio kliento“ rinkimai.
              10:30 - 10:45

              Kavos pertraukėlė.

              10:45 - 11:30

              III dalis. Argumentavimas ir atsakymas į kliento prieštaravimus.

              • Kliento pasipriešinimo įveikimas. Praktinės užduotys.
              • Argumentai papildomos vertės pardavimui.
              • Kaip susilaikyti nuo nuolaidų darymo?
              11:30 - 12:15

              IV dalis. Kaip išsiaiškinti potencialaus kliento poreikius?

              • Klausimų uždavimo technikos.
              • Esamų klientų poreikių išsiaiškinimas ir “užkabinimas”.
              12:15 - 13:15

              Pietų pertrauka.

              13:15 - 14:45

              V dalis. Sudėtingos bendravimo su klientais situacijos.

              • Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klientų klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
              • Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį?
              • Kaip reikėtų elgtis, kai klientas pareiškia pretenzijas?
              • Savo pozicijos išlaikymas ir “ne” pasakymas, kai klientas reikalauja daugiau, nei įmanoma.
              • Kaip elgtis suklydus? Kaip nenuvertinti savo bei kolegų pastangų ir įmonės, produktų, paslaugų įvaizdžio?
              • Konfliktų sprendimas. Kada verta būti tvirtam, kada – nusileisti, o kada – nereaguoti?
              14:45 - 15:00

              Kavos pertraukėlė.

              15:00 - 16:30

              VI dalis. Asmeninės įtampos valdymas. Kaip įveikti įtampą sunkiais aptarnavimo momentais?

              • “Greitoji pagalba” – 17 metodų, kurie padeda Jūsų darbo metu.
              • Kolegų įtraukimas: komandinis darbas, aptarnaujant klientus.
              • Atsipalaidavimo būdai po “ypatingo” kliento.
              • Bendras klientų aptarnavimo veiksmų plano sudarymas.
              Įgūdžių lavinimas

              Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.

              Įgūdžių pritaikymas

              Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

              Žiniomis dalinasi
              Lektorė Aistė Mažeikienė
              Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
              Kaina
              Kaina:
              Pagal susitarimą
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              Informacija apie mokymus:

              +370 601 93329, info@avgo.lt.

              Konfliktų valdymas: emocijų atpažinimas, prevenciniai veiksmai, „gesinimo” priemonės

              Vieta:

              Bet kuris miestas

              Kliento pasirinktoje vietoje
              Data:

              Trukmė:

              09:00 - 16:00 6 akad. val.

              Kaina:

              Derinama individualiai

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Kiekvienas mokymų dalyvis išbandys save praktiškai ir sužinos atsakymus į klausimus:

                • koks elgesys konflikto metu yra konstruktyvus, o koks dar labiau gilina konfliktą?
                • kaip atsakyti į nemalonias ir netikėtas replikas, prieštaravimus, manipuliaciją?
                • kaip valdyti savo reakcijas, kūną ir kalbą konflikto metu?

                Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.

                Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.

                Programa
                Programa
                09:00 - 10:30

                Konfliktai ir jų prigimtis.

                • Emocijų įtaka konfliktams.
                • Emocijų atpažinimas, suvokimas ir valdymas.
                • Mintys ir jų skalbimas.
                • Konfliktų dinamika.
                • Užduotys saviugdai.
                • Konfliktinių situacijų atpažinimas.
                • Konfliktų pasekmės.
                • Prevenciniai veiksmai konfliktams neutralizuoti.
                • Kokios priemonės padės užgesinti konfliktų gaisrą.
                10:30 - 12:00

                Įvairios konfliktinės situacijos.

                • „Sunkūs“ kolegos, sunkiai valdomos auditorijos, vadovai ir klientai.
                • Sėkmės faktoriai ir pagrindinės klaidos.
                • Konfliktų sprendimo strategijos.
                • Konfliktų valdymo būdai.
                • Esminiai privalumai ir minusai.
                • Kaip išgauti pozityvą iš negatyvių situacijų.
                • Užduotys namų darbams.
                12:00 - 13:00

                Pietūs.

                13:00 - 16:00

                Harvardo metodo taikymas konfliktų sprendimui (pratimai)

                • 4 pagrindiniai žingsniai į pozityvų bendravimą.
                • Asmeniškumų vengimas ir eliminavimas.
                • Interesų svarba ir jų išgryninimas.
                • Galimybių paieškos metodai.
                • Objektyvių kriterijų sprendimams pamatuoti naudojimas.
                • 12 streso mažinimo būdų.
                Žiniomis dalinasi
                Lektorius Darius Rupšlaukis
                Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m.. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001. Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.
                Kaina
                Kaina:
                Derinama individualiai
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                Informacija apie mokymus:

                +370 601 93329, info@avgo.lt.

                Pozityvus mąstymas: ugdymo principai ir priemonės, įtampos valdymo metodai

                Vieta:

                Bet kuris miestas

                Kliento pasirinktoje vietoje
                Data:

                Trukmė:

                8 akad. val.

                Kaina:

                Derinama individualiai

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Kiekvienas mokymų dalyvis:

                  • išmoks atpažinti bei ugdyti savyje bei kituose pozityvaus mąstymo nuostatas ir įgūdžius;
                  • suvoks pozityvaus mąstymo įtaką veiksmams, sėkmei darbe ir asmeniniame gyvenime;
                  • išmoks pozityvaus mąstymo metodų.

                  Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų. Rekomenduojamas grupės dydis – iki 20 asmenų.

                  Priklausomai nuo pageidavimų, mokymai gali vykti Jūsų įmonės patalpose arba Jūsų pasirinktoje vietoje.

                  Programa
                  Programa

                  I dalis. Pozityvaus mąstymo principai ir priemonės.

                  • Iš ko sprendžiame, kad žmogus turi pozityvų požiūrį?
                  • Ar mintys gali daryti poveikį sveikatai, savijautai ir darbo rezultatams?
                  • „Nusiteikimų” privalumai ir grėsmės.
                  • Funkcinės (t.y. padedančios) ir disfunkcinės (t.y. apsunkinančios) minčių schemos. Praktinė užduotis.

                  II dalis. „Proto užraktai“. Kodėl nesijaučiama laimingu?

                  • Ydingų nuostatų testas.
                  • Praktinė užduotis. Nuostata „Laimėkime kartu“.

                  III dalis. Darbas su savimi.

                  • Pasitikėjimas savimi. Testas.
                  • Kaip padrąsinti save daryti kažką nauja?
                  • Praktinė užduotis: Savęs motyvavimas per savo „idealą“.
                  • Pozityvus „kalbėjimas su savimi”.

                  IV dalis. Pozityvaus mąstymo išsaugojimas kebliose bei sudėtingose darbo situacijose.

                  • Puolimo ir nepalankios informacijos valdymas: praktika.
                  • Pasirengimas informacijos pateikimui ir galimoms priešiškoms reakcijoms.
                  • „Sunkūs“ žmonės: ko galime iš jų pasimokyti?
                  • „Sunkūs“ žmonės: kaip jų „sunkumą“ galime išnaudoti rezultatams pasiekti?
                  • Praktinės užduotys.

                  V dalis. Reakcijų į pokyčius numatymas ir pozityvumo akcentavimas sau ir kitiems.

                  • „Žmogiškosios“ reakcijos į kritines situacijas.
                  • Praktinis patyrimas.

                  VI dalis. Įtampos valdymo pratimai.

                  • Savitvardos išlaikymo metodai. „Greiti“ savikontrolės būdai.
                  • Neracionalių ir „karštų” minčių kontrolė.
                  • Mąstymo klaidos. Ar įmanoma pakeisti savo mintis?
                  • Emocijų kontrolės metodų įvairovė: kas tinka man asmeniškai?
                  • Praktinės užduotys ir įtampą keliančių situacijų analizė.
                  • Raumenų atpalaidavimas.
                  • Kvėpavimo pratimai.
                  • Vizualizacijos metodų taikymas.
                  • Praktinė užduotis – veiksmų planas: ką darysime grįžę po seminaro.
                  Įgūdžių lavinimas

                  Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.

                  Įgūdžių pritaikymas

                  Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

                  Žiniomis dalinasi
                  Lektorė Aistė Mažeikienė
                  Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
                  Kaina
                  Kaina:
                  Derinama individualiai
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  Informacija apie mokymus:

                  +370 601 93329, info@avgo.lt.

                  Lyderystė pokyčių laikotarpiu. Keičiame save ir organizaciją

                  Vieta:

                  Bet kuris miestas

                  Kliento pasirinktoje vietoje
                  Data:

                  Trukmė:

                  8 akad. val.

                  Kaina:

                  Derinama individualiai

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Kiekvienas mokymų dalyvis:

                    • Sužinos apie galimas lyderių klaidas ir grėsmes.Sužinos, kaip išvengti negatyvios lyderystės savo organizacijoje.
                    • Išmoks atpažinti pokyčio metu kylančias žmogiškąsias reakcijas.
                    • Mokės sudaryti gandų valdymo prevencinį planą.
                    • Sužinos, kaip informuoti apie pokytį skirtingus darbuotojus.
                    • Sužinos, kokių veiksmų turėtų imtis lyderis ir vadovybė kiekvienoje pokyčio fazėje, kad palengvintų pokyčio įgyvendinimą.

                    Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.

                    Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.

                    Programa
                    Programa
                    08:30 - 09:00

                    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                    09:00 - 09:45

                    I dalis. Lyderystė – praktikoje.

                    • Charizmos samprata: emocijos, kūnas ir mąstymas – kas yra kitaip?
                    • Pozityvi lyderystė praktikoje.
                    • Negatyvi lyderystė praktikoje.
                    • Lyderių klaidų apžvalga.
                    09:45 - 10:30

                    II dalis. Pokyčiai kaip organizacijos kultūra.

                    • Pokyčiai – neišvengiamybė, grėsmė ar galimybė?
                    • Lyderio atvirumas pokyčiams – vertybė.
                    • Nuostatos pokyčių atžvilgiu: statistika ir tyrimai.Kaip įveikti pasipriešinimą pokyčiams?
                    • Asmeninės reakcijos į pokyčius: praktinė užduotis.
                    • Organizacijos būklės diagnozavimo anketa.
                    10:30 - 10:45

                    Kavos pertraukėlė.

                    10:45 - 12:15

                    III dalis. Nuostatos į pasikeitimus valdymas.

                    • Kliūtys pokyčiams.
                    • Kodėl reikia valdyti?…
                    • Valdomų ir nevaldomų pasikeitimų pasekmės.
                    • Pozityvių pasikeitimo aspektų akcentavimas: praktinė užduotis.
                    • Mūsų „Proto užraktai“.
                    • Kaip suvaldyti kitus ir save? Kaip bendrauti kritinių situacijų metu?
                    12:15 - 13:15

                    Pietų pertrauka.

                    13:15 - 14:00

                    IV dalis. „Pokyčių lyderio” vaidmuo: teisėjas, „budelis“ ar „terapeutas“?

                    • Lyderio atsakomybė ir veiksmai nuolatinių pasikeitimų laikotarpiu.
                    • Praktinė užduotis: kaip lyderiui – pokyčių iniciatoriui atsakyti į gaunamas replikas, pretenzijas, klausimus?
                    14:00 - 14:45

                    V dalis. Pokyčio komunikacija.

                    • Kaip pranešti ir valdyti informaciją apie pokytį? Praktinė užduotis.
                    • Tikslo supratimo trukdžiai ir jų išvengimas. Apibendrinimas ir išvados apie informacijos „neužstrigimo“ galimybes bei grįžtamojo ryšio svarbą.
                    • Kaip užkirsti kelią gandams ir netgi panaudoti juos pokyčių įgyvendinimui? Komunikacijos principai gandų sklidimo sąlygomis.
                    14:45 - 15:00

                    Kavos pertraukėlė.

                    15:00 - 16:30

                    VI dalis. Praktinis pokyčių įgyvendinimo modelis: etapai.

                    • Kokių veiksmų turėtų imtis lyderis ir vadovybė kiekvienoje pokyčio fazėje, kad palengvintų pokyčio įgyvendinimą?
                    • Praktinė užduotis: veiksmų planas „Ištirpinimo“, „Suformavimo“, „Užšaldymo“ etapuose.
                    Įgūdžių pritaikymas

                    Veiksmų planas: ką pritaikysime savo darbe? Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?

                    Žiniomis dalinasi
                    Lektorė Aistė Mažeikienė
                    Organizacijų psichologė, konsultantė - praktikė. Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: veda mokymus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Veda mokymus bendradarbiavimo su „sunkiais“ klientais, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, komunikacijos, viešo kalbėjimo temomis. Nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, kompetencijų vertinime. Šalia intensyvios mokymų patirties, Kazimiero Simonavičiaus universitete dėsto „Vadovavimo psichologiją“, „Privačios detektyvinės veiklos psichologiją“, “Teisės psichologiją“, “Socialinę psichologiją“, „Kūrybinės gyvensenos komunikaciją“ bei „Verslo derybas“. 16 metų veda praktinius seminarus ir teikia konsultacijas (vidutiniškai 120 seminarų po 8 akad. valandas per metus). Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2016). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis “Verslo derybos“.
                    Kaina
                    Kaina:
                    Derinama individualiai
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    Informacija apie mokymus:

                    +370 601 93329, info@avgo.lt.