Nauja tema! LST EN ISO/IEC 17025:2018 diegimas nuo idėjos iki pripažinimo

Vieta:

Kauno g. 14, Vilnius

viešbutis „Comfort Hotel LT”
Data:

2025-02-26

Trukmė:

1 diena

Kaina:

189-199 €

    Registracija į seminarą
    Įmonės informacija
    Dalyvio informacija

    Komentarai

    Tikslinė dalyvių grupė

    Tyrimų, bandymų ir kalibravimų laboratorijų vadovai, kokybės vadybininkai, techniniai vadovai ir kiti laboratorijų darbuotojai, atsakingi už laboratorijos vadybos sistemos projektavimą, kūrimą, diegimą, vertinimą, priežiūrą, gerinimą ir laboratorijos parengimą akreditacijos procesui.

    Mokymo tikslas

    Suteikti dalyviams žinių apie laboratorijos vadybos sistemos pagal standarto LST EN ISO/IEC 17025:2018 „Tyrimų, bandymų ir kalibravimo laboratorijų kompetencijai keliami bendrieji reikalavimai (ISO/IEC 17025:2017)“ reikalavimus sukūrimą, įdiegimą ir pasirengimą akreditacijai.

    Trumpas programos aprašymas

    Mokymo metu dalyviai išsamiai supažindinami su vadybos sistemos kūrimu nuo idėjos iki pripažinimo (akreditacijos). Aptariamas vadybos sistemos projektavimas, veiklų planavimas, kūrimas, atsakomybių nustatymas, dokumentų, įskaitant privalomų akreditacijai, poreikio nustatymas ir rengimas, sukurtos vadybos sistemos vertinimas, akreditacijai reikalingų dokumentų rengimas ir paraiškos teikimas. Mokymų metu pristatomi ir apžvelgiami pagrindiniai vadybos sistemos valdymo metodai.

    Dalyvių skaičius ribotas! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO/IEC 17025:2018
    Programa
    08:30 – 09:00

    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

    09:00 – 10:45

    Vadybos sistemos pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 projektavimas, planavimas, plano rengimas, kūrimas, naudingų metodų taikymas.

    10:45 – 11:00

    Kavos pertraukėlė.

    11:00 – 12:00

    Vadybos sistemos pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 diegimas.

    12:00 – 13:00

    Pietų pertrauka.

    13:00 – 15:00

    Vadybos sistemos pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 diegimas (tęsinys).

    15:00 – 15:15

    Kavos pertraukėlė.

    15:15 – 17:00

    Vadybos sistemos pagal LST EN ISO/IEC 17025:2018 verifikavimas. Laboratorijos pasirengimas akreditacijai. Privalomi akreditacijos dokumentai ir jų įgyvendinimas.

    17:00 – 17:30

    Diskusijos. Pažymėjimų teikimas.

    Žiniomis dalinasi
    Jovita Kerulytė
    Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, Sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
    Kaina
    Kaina:
    199 eur. vienam dalyviui.
    Kaina*:
    *189 eur vienam dalyviui - užsiregistravus iki sausio 24 d.
    Kaina**:
    **189 eur vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
    Papildoma informacija

    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 24 d.

    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

    Informacija apie seminarą:
    Projektų vadovas
    Alvinas Dūdėnas
    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

    BRCGS packaging 7 versijos reikalavimai, pagrindinių pakeitimų apibūdinimas, išaiškinimas

    Vieta:

    Miško g. 11, Kaunas

    viešbutis "Victoria hotel Kaunas"
    Data:

    2025-02-27

    Trukmė:

    8 akad. val.

    Kaina:

    129-159 €

      Registracija į seminarą
      Įmonės informacija
      Dalyvio informacija

      Komentarai

      Programa
      09.30 - 10.00

      Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

      10.00 – 12.00

      Pagrindiniai pakeitimai 1 skyriuje

      • Papildymai, patikslinimai dėl produkto saugos ir kokybės kultūros.
      • Kultūros plano pavyzdys. Kas turės pristatyti kultūros planą audito metu.
      • Papildymai, kur turėtų atsispindėti kultūros diegimas (politika, VVA).
      • Konfidencialaus informavimo sistema.
      • Įmonių atsakomybė dėl BRCGS savalaikio ir tinkamo sertifikacinio audito planavimo ir atlikimo.
      • Atsakomybė dėl nuolatinio produktų saugos valdymo pačios įmonės resursais.

      Pagrindiniai pakeitimai 2 skyriuje – priartinta prie RVASVT pagal Codex alimentarius principus

      • RVASVT – RVASVT grupės sudėtis ir patirtis.
      • Būtinosios programos.
      • Pakeitimai dėl produktų aprašymo.
      • Pirminiai šaltiniai rizikos veiksnių analizės atlikimui.
      • Proceso srauto diagramos parengimas ir patikrinimas.
      • Papildymai dėl rizikos veiksnių identifikavimo.
      • Rizikos veiksnių analizės atlikimo metodika.
      • Rizikos veiksnių suvaldymo priemonės ir jų kombinacijos.
      • Specifinės kontrolės priemonės, kurios nėra kritinės kontrolės priemonės ir jų validacija.
      • Kritinės kontrolės priemonės.
      • Kritinių kontrolės priemonių validacija.
      • Kritinių kontrolės priemonių monitoringas ir monitoringo apsauga.
      • Koregavimo veiksmų planas.
      • RVASVT plano validacija ir verifikavimas, RVASVT verifikavimas.

      Pagrindiniai pakeitimai 3 skyriuje

      • Reikalavimai dokumentuotai informacijai ir kalbai.
      • Reikalavimai dokumentuoti funkcinio barjero buvimo įrodymus.
      • Reikalavimai neatitikčių valdymui, korekcijoms ir koregavimo veiksmams po vidinio audito. Reikalavimai informuoti personalą dėl inspekcijų rezultatų.
      • Minimalūs pakeitimai tiekėjų patvirtinime. Kompetentingo darbuotojo tiekėjų patvirtinimo klausimynų ir kitos pateiktos medžiagos įvertinimas. Tiekėjų patvirtinimas esant ypatingoms situacijoms.
      • Papildomi reikalavimai falsifikavimo rizikų įvertinimui.
      • Reikalavimai teigininių pateikimo įrodymams.
      • Pakeitimai sąvokoje dėl išorėje atliekamų veiklų.
      • Papildymai dėl paslaugų, įtakojančių pakuotės saugą.
      • Papildyti reikalavimai dėl atsekamumo sistemos reikalavimų ir laiko.
      • Patikslinimas dėl koregavimo ir prevencinių veiksmų taikymo atvejų.
      • Incidentų valdymo proedūros atskyrimas nuo atšaukimo ir paėmimo iš rinkos.
      • Reikalavimai sertifikavimo įstaigos informavimui esant incidentams.
      12.00 – 13.00

      Pietų pertrauka.

      13.00 - 14.30

      Pagrindiniai pakeitimai 4 skyriuje

      • Papildyti reikalavimai durų būklei, luboms, grindims.
      • Reikalavimai vandens kokybei.
      • Reikalavimai dėl produkto apsaugos plano pakeitimų būtinybės.
      • Papildymai dėl švarių zonų kontrolės jeigu tokios įmonėje yra.
      • Reikalavimai specifikacijos parengimui prieš perkant naują įrangą.
      • Reikalavimai naujos įrangos instaliavimui.
      • Reikalavimai laikinai ar pilnai nenaudojamos įrangos valymui.
      • Reikalavimai remontinėms.
      • Papildymai patalpų valymui.
      • Aplinkos monitoringo sistema remiantis rizikų įvertinimu, sistemos peržiūra.
      • Papildymai aštrių daiktų ir ašmenų kontrolėje.
      • Cheminių medžiagų kontrolė.
      • Alergenų valdymas remiantis BRCGS gairėmis.
      • Kitų fizinių teršalų kontrolė.
      • Minimalūs papildymai dėl atliekų tvarkymo.
      • Reikalavimai kenkėjų naikinimo priemonių laikymui.
      14.30 – 14.40

      Kavos pertraukėlė.

      14.40 – 16.00

      Pagrindiniai pakeitimai 5 skyriuje

      • Minimalūs papildymai naujų produktų kūrime ir įteisinime.
      • Procedūros esant gamybos proceso parametrų nuokrypiams.
      • Produkto kiekio kontrolė.
      • Produkto partijos pavyzdžių išlaikymas.
      • Linijos gamybos pasikeitimų valdymo patikslinimai.
      • Produktų, kurie nepatenka po sertifikavimo taikymo sritimi, tvarkymas ir laikymas.
      • Matavimo prietaisų paklaida.
      • Veiksmai, kai produkto kontrolei buvo panaudotos išsireguliavusios matavimo priemonės.
      • Produkto saugos ir kokybės kontrolės procedūros.
      • Nuolatinės produktų kontrolės įrenginių patikrinimas.
      • Poduktų kokybės kontrolei skirtų pavyzdžių laikymas.
      • Minimalūs papildymai dėl žaliavų priėmimo ir išdavimo.
      • Prekių iš išorinių sandėlių kontrolė pristatymo metu.

      Pagrindiniai pakeitimai 6 skyriuje

      • Papildymai dėl darbuotojų kompetencijos ir mokymų poreikio.
      • Kompetencijos ir mokymų poreikio peržiūra.
      • Personalo higienos reikalavimai remiantis rizikos veiksnių analize.
      • Reikalavimai asmeninių daiktų kontrolei gamyboje ir sandėliuose.
      • Rankų plovimo reikalavimai remiantis rizika.
      • Pakeitimai dėl personalo buitinių patalpų reikalavimų.
      • Darbuotojų sveikatos reikalavimai.
      • Darbo drabužių ir kitų priemonių panaudojimo būtinybė remiantis rizių įvertinimu.
      • Reikalavimai apsauginiams drabužiams.
      • Rizikos veiksnių analizė dėl darbo drabužių dėvėjimo būtinybės.
      • Švarių darbo drabužių laikymo reikalavimai.

      Pagrindiniai pakeitimai 7 skyriuje

      • RVASVT procesams, kuriuos atlieka įmonė prekybai skirtiems produktams – priėmimas, sandėliavimas ir išsiuntimas.
      • Tiekėjų patvirtinimo reikalavimai
      • Atsekamumui skirtas laikas.
      16.00 – 16.15

      Klausimai, diskusijos.

      Žiniomis dalinasi
      Marius Kaziliūnas
      Maisto saugos biuras, UAB direktorius, auditorius.
      Kaina
      Kaina:
      159 eur. vienam dalyviui.
      Kaina*:
      *149 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki sausio 17 d. arba dviems dalyviams iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Kaina**:
      **129 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
      Papildoma informacija

      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 24 d.

      Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

      Informacija apie seminarą:
      Projektų vadovas
      Alvinas Dūdėnas
      +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

      KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai.

      Vieta:

      Bet kuris miestas

      Kliento pasirinktoje vietoje
      Data:

      Trukmė:

      Kaina:

      Derinama individualiai

        Registracija į seminarą
        Įmonės informacija
        Dalyvio informacija

        Komentarai

        Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

        Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

        • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
        • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
        • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
        • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

        Planuojami rezultatai:

        • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
        • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

        Mokymai skirti:

        • Vadovaujantiems asmenims;
        • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
        • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
        • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
        • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
        Programa
        Žiniomis dalinasi
        Rokas Milovanovas
        Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
        Kaina
        Kaina:
        Derinama individualiai
        Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
        Papildoma informacija

        Informacija apie mokymus:

        +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

        Procesų optimizavimas rangos ir projektavimo srityje: vertę kuriantys ir vertės nekuriantys etapai praktinės veiklos procese, jų tobulinimas ir standartizavimas

        Vieta:

        Nuotoliniai mokymai

        Data:

        2025-02-18

        Trukmė:

        6 val.

        Kaina:

        290-390 €

          Registracija į seminarą
          Įmonės informacija
          Dalyvio informacija

          Komentarai

          Mokymų trukmė:

          Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro 2 dienų mokymo programa (vasario 18 ir 25 d.).

          Tikslas:

          • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius;
          • Atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti procesus.

          Planuojamas rezultatas:

          • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas;
          • Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti;
          • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

          Mokymai skirti:

          Vadovaujantiems asmenims (įmonės, skyriaus, padalinio vadovai, pavaduotojai);
          Darbuotojams, atsakingiems už procesų efektyvinimą, kokybę ar darbų organizavimą, vykdymą, planavimą.

          Dalyvių skaičius ribojamas

          Pažymime, jog mokymus organizuoja Transporto ir statybos inžinerijos asociacija. Po mokymų dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimą patvirtinantys pažymėjimai, nurodant VšĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros mokymo programai suteiktą žymenį M-186-24-TSIA. Kvalifikacijos tobulinimo valandos užskaitomos gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, hidrotechnikos statinių, kitų inžinerinių statinių: YSPV, YSPVPV, YSSV, YSSTPV, NSPV, NSPVPV, NSSV, NSSTPV.
          Programa
          Programa vasario 18 d.
          08:45 - 09:00

          Dalyvių prisijungimas.

          09:00 - 11:00

          Procesų analizė Vertės srauto žemėlapio metodu;

          Metodo taikymas, procesų inventorizacija ir tikslai.

          11:00 - 11:15

          Pertraukėlė.

          11:15 - 13:00

          Vertės nekuriantys ir vertę kuriantys žingsniai, praktiniai pratimai.

          13:00 - 14:00

          Pertrauka.

          14:00 - 16:00

          Procesų standartizavimas Standartizuoto darbo metodu;

          Procesų efektyvinimo priemonių planų sudarymas ir vykdymas;

          Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis, diskusijos;

          Individualių praktinių užduočių sudarymas.

          Programa vasario 25 d. Atliktų praktinių užduočių analizė.
          08:15 - 08:30

          Dalyvių prisijungimas.

          08:30 - 10:15

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          10:15 - 10:30

          Pertraukėlė.

          10:30 - 12:00

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          12:00 - 13:00

          Pertrauka.

          13:00 - 14:45

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          14:45 - 15:00

          Pertraukėlė.

          15:00 - 16:45

          Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

          Žiniomis dalinasi
          Lektorius Rimtautas Dališanskis
          Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės/įstaigos veiklą.
          Kaina
          Kaina:
          390 eur. vienam dalyviui.
          Kaina*:
          *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki sausio 31 d.
          Kaina**:
          **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės / įstaigos.
          Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
          Papildoma informacija

          REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 17 d.

          Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

          Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

          Informacija apie mokymus:

          +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

          Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

          Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.

          GMP+ Gerosios gamybos praktikos standartų reikalavimai, pakeitimai, įgyvendinimas ir vidinis auditas

          Vieta:

          Miško g. 11, Kaunas

          viešbutis „Victoria Hotel Kaunas”
          Data:

          2025-06-10

          Trukmė:

          8 akad. val.

          Kaina:

          129 - 159 €

            Registracija į seminarą
            Įmonės informacija
            Dalyvio informacija

            Komentarai

            Programa
            09.30 - 10.00

            Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

            10.00 – 12.00
            • GMP+ trumpas apibūdinimas ir palyginimas su kitais pašarų / maisto saugos standartais
            • GMP+ schema, struktūra, standartas, techninės specifikacijos, pakeitimai
            • Taikymo sritis, trumpas standarto pristatymas
            • Standarto pripažinimas, privalomumas
              Pašarų saugos ir kokybės politika, pamatuojami tikslai, vadovybinė vertinamoji analizė
            • Kontekstas, suinteresuotos šalys, rizikos ir galimybės
            • Pašarų saugos ir kokybės sistema
            • Reikalavimai dokumentacijai, struktūra
            • Teisiniai pašarų saugos reikalavimai – infrastruktūra, registracija, ženklinimas, pašarų priedai
            • Komunikacija
              RVASVT įdiegimas pagal GMP+ reikalavimus remiantis specializuotomis GMP+ gairėmis.
            12.00 – 13.00

            Pietų pertrauka.

            13.00 - 14.30
            • Aprūpinimas ištekliais ir būtinosios programos
            • Personalo valdymas – parinkimas, mokymai, asmens higiena
            • Infrastruktūra ir jos priežiūra – patalpos, komunalinės paslaugos, tinklai ir įrengimai, remontas, kalibracija
            • Higiena – valymas, kenkėjų kontrolė, atliekų tvarkymas
            • Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas
            • Vidaus auditas – planavimas, pasirengimas, atlikimas, koregavimo ir prevenciniai veiksmai, audito efektyvumo įvertinimas
            • Gamybos proceso valdymas ir kontrolė – tam tikrų procesų vykdymo reikalavimai
            • Specialieji atsekamumo reikalavimai – specialieji reikalavimai birių, palaidų žaliavų atsekamumui, talpų ištuštinimui
            • Žaliavų pirkimas, paslaugų pirkimas ir patvirtinimas pagal Gatekeeper sąlygas.
            14.30 – 14.45

            Kavos pertraukėlė.

            14.45 – 16.00
            • Specialieji reikalavimai gamybai – pernešamumo kontrolė, homogeniškumo tyrimai, specialieji reikalavimai pašarų priedų dozavimui
            • Specialieji reikalavimai prekybai pašarais – tiekėjų atranka, sąrašai, pirkimo dokumentai, atsekamumas, masės ir kiekio balansas ir kt.
            • Specialieji reikalavimai laboratoriniams tyrimams – reglamentavimas, rodikliai, tyrimų atlikimo dažnis, specifiniai tyrimų atrankos reikalavimai ir kt.
            • Specialieji reikalavimai palaidų pašarų pervežimui – transporto kompanijų parinkimas, informacija apie pervežtus krovinius, valymo režimai, draudžiami kroviniai, krovinių pervežimo atsekamumas ir kt.
            16.00 – 16.15

            Klausimai, diskusijos.

            Žiniomis dalinasi
            Marius Kaziliūnas
            UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
            Kaina
            Kaina:
            159 eur. vienam dalyviui.
            Kaina*:
            *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki gegužės 2 d.
            Kaina**:
            **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
            Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
            Papildoma informacija

            REGISTRACIJA VYKDOMA IKI birželio 6 d.

            Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

            Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

            Informacija apie seminarą:
            Projektų vadovas
            Alvinas Dūdėnas
            +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

            Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

            Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

            Gamybos procesų optimizavimo galimybės pramonės įmonėse.

            Vieta:

            Bet kuris miestas

            Kliento pasirinktoje vietoje
            Data:

            Trukmė:

            Kaina:

            Derinama individualiai

              Registracija į seminarą
              Įmonės informacija
              Dalyvio informacija

              Komentarai

              Tikslas:

              • Išmokti sudaryti veiklos procesų žemėlapius, atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių, eliminuoti vertės nekuriančius žingsnius, optimizuoti ir standartizuoti gamybos procesus.

              Planuojamas rezultatas:

              • Dalyviai mokės praktiškai taikyti Vertės srauto žemėlapio ir Standartizuoto darbo metodikas. Žinos, kaip atskirti vertę kuriančius žingsnius nuo vertės nekuriančių žingsnių ir juos optimizuoti.
              • Išmoktas metodikas sėkmingai pritaikys praktikoje – sutrumpės procesų vykdymo laikas, bus taupomi žmogiškieji ir finansiniai ištekliai.

              Mokymai skirti:

              • Gamybos vadovams, pavaduotojams, pamainos vadovams.
              • Kitiems asmenims, atsakingiems už gamybos procesų valdymą.
              Programa
              Žiniomis dalinasi
              Rimtautas Dališanskis
              Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų optimizavimo sertifikuotas procesų analizės „Six Sigma Black Belt“ ekspertas. 2012–2017 m. vadovavo investiciniams projektams ir organizacijų veiklos procesų perkėlimui į elektroninę erdvę juos optimizuojant. Nuo 2017 m. padeda privačioms ir viešosioms organizacijoms optimizuoti jų vidinius procesus taikant Vertės srauto žemėlapio metodą, rengia vidinius įmonių/įstaigų specialistus, kurie geba patys analizuoti ir optimizuoti savo įmonės veiklą.
              Kaina
              Kaina:
              Derinama individualiai
              Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
              Papildoma informacija

              Informacija apie mokymus:

              +370 696 80906, ricardas@www.avgo.lt 

              IFS Food 8 versijos reikalavimų praktinis įgyvendinimas

              Vieta:

              Kauno g. 14, Vilnius

              viešbutis „Comfort Hotel LT”
              Data:

              2025-04-17

              Trukmė:

              8 akad. val.

              Kaina:

              129 - 159 €

                Registracija į seminarą
                Įmonės informacija
                Dalyvio informacija

                Komentarai

                Programa
                09.30 - 10.00

                Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                10.00 – 12.00

                Trumpa informacija apie standartų grupę. Norminiai dokumentai ir įvertinimo sistema sertifikacinių auditų metu.

                Nauji teisiniai reikalavimai (antrinių žaliavų panaudojimas plastikinių pakuočių gamyboje, vandens kokybės reikalavimai, cheminių medžiagų likučiai).

                1 skyrius
                Politika
                Maisto saugos ir kokybės kultūra.
                Kultūros plano pavyzdys.
                Pamatuojami maisto saugos ir kokybės tikslai.
                Vadovybinė vertinamoji analizė ir investicinis planas.

                2 skyrius
                Dokumentų ir įrašų valdymas (kas naujo).
                RVASVT – srauto diagramų sudarymas, SVT, VT nustatymas ir metodikos (Codex alimentarius sprendimų medis pagal 2022 versiją), RVASVT validacija ir verifikavimas.
                Validacijos ir verifikavimo pavyzdžiai.

                3 skyrius
                Asmens higienos reikalavimai ir naujovės.
                Mokymai instrukcijos, įrašai.
                Persirengimo patalpos.

                12.00 – 13.00

                Pietų pertrauka.

                13.00 - 14.30

                4 skyrius
                Orientavimasis į vartotoją ir specifikacijos. Receptūros ir technologijos reikalavimų įgyvendinimas.
                Naujo produkto kūrimas ir validacija.
                Tiekėjų patvirtinimas, žaliavų ir tiekėjų rizikos vertinimas.
                Rizikų vertinimo pavyzdžio pateikimas.
                Paslaugų teikėjų patvirtinimas ir monitoringas.
                Produktų pakavimas ir pakuotės bei ženklinimo kontrolė.

                14.30 – 14.40

                Kavos pertraukėlė.

                14.40 – 16.00

                4 skyrius (tęsinys)
                Infrastruktūra (patalpos ir komunalinės paslaugos).
                Valymas, plovimas ir dezinfekavimas.
                Taršos svetimkūniais valdymas.
                Kenkėjų kontrolė ir nustatomi neatitikimai.
                Žaliavų priėmimas ir sandėliavimas.
                Išskirtiniai IFS transportavimo reikalavimai.
                Įrengimai ir jų remontas, priežiūra.
                Atsekamumas ir papildomi reikalavimai etikečių atsekamumui.
                Alergenai
                Falsifikavimo kriterijai ir suvaldymo planas.
                Maisto apsauga ir išbandymas.

                5 skyrius
                Vidaus audito planavimas ir atlikimas priklausomai nuo rizikos.
                Higienos inspekcijos.
                Proceso validacija.
                Matavimo prietaisų kontrolė.
                Kiekio kontrolės monitoringas, instrukcija.
                Laboratoriniai tyrimai.
                Skundai, atšaukimai, incidentai.
                Neatitiktys ir koregavimo veiksmai, esminės priežasties analizė.

                16.00 – 16.15

                Klausimai, diskusijos.

                Žiniomis dalinasi
                Marius Kaziliūnas
                UAB "Maisto saugos biuras" direktorius, auditorius.
                Kaina
                Kaina:
                159 eur. vienam dalyviui.
                Kaina*:
                *149 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki kovo 7 d.
                Kaina**:
                **129 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                Papildoma informacija

                REGISTRACIJA VYKDOMA IKI balandžio 15 d.

                Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                Informacija apie seminarą:
                Projektų vadovas
                Alvinas Dūdėnas
                +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                LST EN ISO/IEC 17020:2012 reikalavimai ir jų taikymas

                Vieta:

                Kauno g. 14, Vilnius

                viešbutis „Comfort Hotel LT”
                Data:

                2025-03-24

                Trukmė:

                10 akad. val.

                Kaina:

                189-199 €

                  Registracija į seminarą
                  Įmonės informacija
                  Dalyvio informacija

                  Komentarai

                  Tikslinė dalyvių grupė

                  Įvairių tipų akredituotų ir neakredituotų kontrolės įstaigų vadovai, kokybės vadybininkai, techniniai vadovai ir darbuotojai, atsakingi už kontrolės įstaigų veiklą, kontrolės vykdymą, kokybės vadybos sistemos kūrimą, diegimą, priežiūrą. Visi kontrolės įstaigų darbuotojai, kurie rengia kokybės vadybos sistemos dokumentus, atlieka vidinius auditus, vykdo ir užtikrina kokybės valdymą, atlieka atitikties įvertinimus.

                  Mokymo tikslas

                  Suteikti dalyviams teorinių žinių apie tarptautinio standarto LST EN ISO/IEC 17020:2012 „Atitikties įvertinimas. Reikalavimai, keliami įvairių tipų kontrolės įstaigų veiklai (ISO/IEC 17020:2012)“ reikalavimus ir praktinį jo taikymą.

                  Trumpas programos aprašymas

                  Mokymo dalyviai supažindinami su tarptautinio standarto taikymo principais. Išsamiai paaiškinami bendrieji reikalavimai, apimantys nešališkumą, nepriklausomumą ir konfidencialumą. Aptariami struktūriniai reikalavimai apimantys administracinius reikalavimus, organizacinę struktūrą ir valdymą. Analizuojami reikalavimai išteklių procesui, apimančiam reikalavimus personalui, įrenginiams ir įrangai, subrangai. Išsamiai analizuojami procesai apimantys kontrolės metodus ir procedūras, kontrolinių objektų ir pavyzdžių tvarkymą, kontrolės įrašus, kontrolės ataskaitas ir kontrolės sertifikatus, skundus ir apeliacijas ir vadybos sistemos reikalavimus apimančius vadybos sistemos dokumentų ir įrašų valdymą, vadovybės vertinamąją analizę, vidinius auditus, korekcinius ir prevencinius veiksmus.

                  Dalyvių skaičius ribotas! Mokymų metu bus reikalingas standartas LST EN ISO/IEC 17020:2012
                  Programa
                  08:30 - 09:00

                  Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                  09:00 - 11:00

                  Standarto taikymo apžvalga. Bendrieji reikalavimai. Nešališkumas ir nepriklausomumas. Konfidencialumas. Struktūriniai reikalavimai. Administraciniai reikalavimai. Organizacinė struktūra ir valdymas.

                  11:00 - 11:15

                  Kavos pertraukėlė.

                  11:15 - 13:00

                  Reikalavimai ištekliams. Personalas. Įrenginiai ir įranga. Subranga. Proceso reikalavimai. Kontrolės metodai ir procedūros. Kontroliuojamų objektų ir pavyzdžių tvarkymas.

                  13:00 - 14:00

                  Pietų pertrauka.

                  14:00 - 15:45

                  Kontrolės įrašai. Kontrolės ataskaitos ir kontrolės sertifikatai. Skundai ir apeliacijos. Skundų ir apeliacijų procesas. Vadybos sistemos reikalavimai. Pasirinktys ir bendrosios nuostatos.

                  15:45 - 16:00

                  Kavos pretraukėlė.

                  16:00 - 17:00

                  Vadybos sistemos dokumentai. Dokumentų valdymas. Įrašų valdymas. Vadovybės vertinamoji analizė. Vidaus auditai. Korekciniai ir prevenciniai veiksmai.

                  17:00 - 17:30

                  Diskusijos. Pažymėjimų teikimas.

                  Žiniomis dalinasi
                  Jovita Kerulytė
                  Europos kokybės organizacijos kokybės sistemų ir auditų vadovė, sertifikuota DGQ (Vokietija) auditų vadovė.
                  Kaina
                  Kaina:
                  199 eur. vienam dalyviui.
                  Kaina*:
                  *189 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki vasario 14 d.
                  Kaina**:
                  **189 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                  Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                  Papildoma informacija

                  REGISTRACIJA VYKDOMA IKI kovo 20 d.

                  Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                  Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                  Informacija apie seminarą:
                  Projektų vadovas
                  Alvinas Dūdėnas
                  +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                  Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                  Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                  FSSC 22000 6 Maisto saugos sertifikavimo schemos reikalavimai. Vidinis auditas.

                  Vieta:

                  Kauno g. 14, Vilnius

                  viešbutis „Comfort Hotel LT”
                  Data:

                  2025-02-05

                  Trukmė:

                  8 akad. val.

                  Kaina:

                  129 - 159 €

                    Registracija į seminarą
                    Įmonės informacija
                    Dalyvio informacija

                    Komentarai

                    Programa
                    09:30 - 10:00

                    Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

                    10:00 – 10:15

                    ISO 22000 / FSSC 22000 maisto saugos sertifikavimo schemos trumpas apibūdinimas, pripažinimas ir trūkumai.

                    10:15 – 12:00

                    Procesisnis požiūris pagal ISO 22000:2018 metų versiją, organizacijos kontekstas, suinteresuotosios šalys, lyderystė, pamatuojami tikslai ir politika, rizikos ir galimybės, komunikacija.

                    Monitoringo planavimas, analizė ir gerinimas.

                    RVASVT pagrindai pagal „Codex alimentarius“ 2023, ES rekomendacines gaires, SVT ir BVP išskyrimas, rizikos veiksnių valdymas per BP, SVT ir BVP. Rizikos veiksnių analizės pavyzdžiai. Naujas sprendimų medis pagal Codex alimentarius 2023.

                    12:00 – 13:00

                    Pietų pertrauka.

                    13:00 – 14:30

                    Būtinosios programos pagal TS 22002-X. Pokyčiai naujoje 22002-1 2024 metų versijoje (jeigu bus priimta).

                    14:30 – 14:45

                    Kavos pertraukėlė.

                    14:45 – 16:00

                    Papildomi FSSC 22000 reikalavimai pagal 6 – paslaugų, įtakojančių maisto saugą valdymas, perkamų prekių priėmimo kontrolė, produktų ženklinimas, maisto apsauga, maisto falsifikavimo suvaldymas, logo naudojimas, alergenų valdymas, aplinkos monitoringas, maisto saugos kultūra, kokybės kontrolė, produktų transportavimas, sandėliavimas, priemonių taikymas dėl kryžminės taršos prevencijos ir svetimkūnių kontrolės įrangos būtinybė, GHP ir GGP patikrinimas, naujų produktų kūrimas, įrangos valdymas, įskaitant naujos įrangos validaciją, maisto nešvaistymas, komunikacija, vidinio audito reikalavimai įmonėms, kurios turi kelis filialus, kurių veikla yra viešasis maitinimas, mažmeninė ir didmeninė prekyba, logistika.

                    Papildomi BoS (Board of stakeholders decision list) reikalavimai – klimato kaita ir tvarumas pagal https://www.iso.org/sdg

                    Vidinis auditas pagal FSSC 22000 reikalavimus.

                    16:00 – 16:30

                    Klausimai, diskusijos.

                    Žiniomis dalinasi
                    Marius Kaziliūnas
                    Maisto saugos biuras, UAB direktorius, auditorius.
                    Kaina
                    Kaina:
                    159 eur. vienam dalyviui.
                    Kaina*:
                    *149 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus iki sausio 3 d.
                    Kaina**:
                    **129 eur. vienam dalyviui, užsiregistravus trims ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės/įstaigos.
                    Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                    Papildoma informacija

                    REGISTRACIJA VYKDOMA IKI vasario 3 d.

                    Seminaro dalyviams išduodami pažymėjimai.

                    Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

                    Informacija apie seminarą:
                    Projektų vadovas
                    Alvinas Dūdėnas
                    +370 600 17825, alvinas@avgo.lt.

                    Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti seminaro programą.

                    Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio telefonu +370 600 17825 arba el. paštu alvinas@avgo.lt. Vėliau pinigai negrąžinami.

                    KAIZEN metodo taikymas pramonės įmonių veiklos procesuose: problemų identifikavimas ir jų šalinimo būdai, darbuotojų įtraukimo į veiklos tobulinimą metodai

                    Vieta:

                    Nuotoliniai mokymai

                    Data:

                    2025-02-04

                    Trukmė:

                    2 dienos (02.04 ir 02.11)

                    Kaina:

                    290-390

                      Registracija į seminarą
                      Įmonės informacija
                      Dalyvio informacija

                      Komentarai

                      Mokymų trukmė ir privalumai:

                      Mokymai vyks nuotoliniu būdu, juos sudaro dviejų dienų mokymo programa (vasario 4 ir 11 d.).

                       

                      Vienas dažniausiai pasitaikančių skaudulių įmonėse – darbuotojų negebėjimas atpažinti švaistymų jo/įmonės veiklos procesuose ar tiesiog nenoras garsiai įvardinti esamų problemų bei teikti siūlymus joms spręsti, todėl šių mokymų metu aptarsime dažniausias darbuotojų motyvacijos nebuvimo, nenoro priežastis įsitraukti į įmonės veiklos procesų tobulinimą ir nagrinėsime priemones bei būdus, kaip to išvengti ar tai pakeisti. Mokysimės, kaip identifikuoti tikrąsias veiklos procesų problemas, o ne jų simptomus, bei kokiais metodais „užnorinti“ darbuotojus teikti siūlymus joms spręsti.

                      Jei įmonės organizacinėje kultūroje ir veiklos procesuose fiksuojate bent keletą iš šių išvardintų problemų, tuomet Jums tikrai naudinga dalyvauti šiuose dviejų dienų praktiniuose mokymuose:

                      • darbuotojai nesupranta (nežino), kokie yra švaistymai proceso sraute ir jų nešalina, o su jais susitaiko (toleruoja) ir suformuoja „standartiškai atliekamo darbo“ įpročius;
                      • dažnu atveju tobulinami simptomai, tačiau nešalinamos veiklos problemos;
                      • už visos veiklos tobulinimą atsakingas vienas darbuotojas;
                      • neformuojama organizacinė kultūra, kad visi organizacijos darbuotojai teiktų pasiūlymus, kaip sumažinti švaistymus ir tobulinti veiklą.

                      Planuojami rezultatai:

                      • Dalyviai geba apmokyti savo organizacijos darbuotojus atpažinti švaistymus jų kasdienėje darbinėje veikloje, motyvuoti juos teikti pasiūlymus ir šalinti švaistymus (atsargos, transportavimas, klaidų taisymas, papildomas procesas, perprodukcija, laukimas, nepanaudotos žinios) pagal KAIZEN metodo principą;
                      • Sėkmingai praktikoje taikant išmoktą metodiką nuolat gerinamos visos organizacijos funkcijos ir procesai, visiems darbuotojams suteikiama galimybė asmeniškai prisidėti prie organizacijos tobulinimo, sudaroma galimybė pastebėti iniciatyvius darbuotojus, didinti jų įsitraukimą ir motyvaciją.

                      Mokymai skirti:

                      • Vadovaujantiems asmenims;
                      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos organizavimą ir tobulinimą;
                      • Darbuotojams atsakingiems už veiklos standartizavimą;
                      • Darbuotojai, atsakingi už procesų srauto sudarymą ir vertinimą;
                      • Darbuotojams atsakingiems už darbą su personalu.
                      Programa
                      Programa vasario 4 d.
                      08:30 - 09:00

                      Dalyvių prisijungimas.

                      09:00 - 09:30

                      Metodo tikslai ir taikymo principai.

                      09:30-11:00

                      8 švaistymai, sauga ir kokybė.

                      11:00 - 11:15

                      Pertraukėlė.

                      11:15 - 12:30

                      8 švaistymai, sauga ir kokybė.

                      12:30 - 13:30

                      Pertrauka.

                      13:30 - 15:00

                      Pasiūlymų surinkimas ir vertinimas;

                      Darbuotojų mokymai ir įtraukimas;

                      Dažniausiai pasitaikančios klaidos, geroji patirtis;

                      Individualių praktinių užduočių sudarymas.

                      15:00 - 15:30

                      Dalyvių apmąstymai ir diskusijos.

                      Programa vasario 11 d.
                      08:30 - 09:15

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      09:15 - 09:25

                      Pertraukėlė.

                      09:25 - 10:10

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      10:10 - 10:20

                      Pertraukėlė.

                      10:20 - 11:05

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      11:05 - 11:15

                      Pertraukėlė.

                      11:15 - 12:00

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      12:00 - 13:00

                      Pertrauka.

                      13:00 - 13:45

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      13:45 - 13:55

                      Pertraukėlė.

                      13:55 - 14:40

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      14:40 - 14:50

                      Pertraukėlė.

                      14:50 - 15:35

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      15:35 - 15:45

                      Pertraukėlė.

                      15:45 - 16:30

                      Savarankiškai atliktų praktinių užduočių pristatymas ir analizė.

                      Žiniomis dalinasi
                      Rokas Milovanovas
                      Organizacijų efektyvumo, strateginio valdymo ir veiklos procesų tobulinimo ekspertas. Nuo 2015 m. vesdamas mokymus ir suteikdamas ekspertines paslaugas padeda organizacijoms: • sudaryti strateginius veiklos planus; • išgryninti veiklos problemas bei parinkti efektyvias priemones joms šalinti; • darbuotojams nustatyti bei siekti kokybinių veiklos tikslų ir metinių lūkesčių; • atlikti vykdomų funkcijų detalią analizę bei tobulinti veiklą; • identifikuoti švaistymus ir juos mažinti.
                      Kaina
                      Kaina:
                      390 eur. vienam dalyviui.
                      Kaina*:
                      *320 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus iki sausio 17 d.
                      Kaina**:
                      **290 eur. vienam dalyviui - užsiregistravus dviems ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės.
                      Mokymų paslaugos PVM neapmokestinamos pagal PVMĮ 22 str.
                      Papildoma informacija

                      REGISTRACIJA VYKDOMA IKI sausio 31 d.

                      Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai (el. versija).

                      Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija).

                      Informacija apie mokymus:

                      +370 696 80906, ricardas@avgo.lt 

                      Organizatoriai pasilieka teisę koreguoti mokymų programą.

                      Registracijos vėliausiai galima atsisakyti likus 3 darbo dienoms iki renginio aukščiau nurodytais kontaktas. Vėliau pinigai negrąžinami.