Individualus vadovo bendravimas su pavaldiniais ir motyvavimas
Bet kuris miestas
Kliento pasirinktoje vietoje8 akad. val.
Derinama individualiai
Kiekvienas mokymų dalyvis:
- Išmoks siekti bendro tikslo ir kalbėtis su pavaldiniu, orientuodamasis į individualius poreikius bei motyvus.
- Sužinos, kaip motyvuoti pavaldinius keliant tikslus ir suteikiant grįžtamąjį ryšį.
- Mokės suteikti pavaldinius reikiamą informaciją apie jo / jos darbo rezultatus, tinkamai nukreipti ir įkvėpti siekti rezultatų.
- Išmoks taikyti pagrindinius ugdančiojo vadovavimo principus.
Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.
Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.
Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.
I dalis. Sudėtingos vadovo – pavaldinio bendravimo situacijos.
Motyvavimas vadovo ir pavaldinio bendravimo procese:
- dalykinio bendravimo samprata – bendradarbiavimo nuostatos ir principai;
- kaip dirbti su „sunkiais“ žmonėmis?;
- komunikacijos kliūtys pokalbyje su pavaldiniu;
- kalba, skatinanti problemų sprendimą;
- vadovo emocinė kompetencija.
Kavos pertraukėlė.
II dalis. Pasiruošimas asmeninio vystymo, motyvavimo ir vertinimo pokalbiui: klaidų prevencija.
Organizacijų pavyzdžiai: nekartokite kitų padarytų klaidų.
- neteisingo proceso organizavimo ir neatsakingo vertinimo pasekmės;
- vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė;
- praktinė užduotis: Vertinamų kompetencijų apibrėžimas (remiantis naudojama vertinimo forma); pagrindiniai ir papildomi kriterijai.
Pietų pertrauka.
III dalis. Asmeninio vystymo pokalbio struktūra: Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį: kas, kur, kada?
Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui:
- darbuotojo veiklos apžvalga ir „namų darbai“;
- ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?;
- tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas;
- situacijos kontrolė ir netikėtų reakcijų suvaldymas.
Pasiruošimas pokalbiui. Praktika „pavaldiniui“:
- savo veiklos apžvalga, „namų darbai“ ir „privalumų“ apsigynimas.
Praktinė užduotis (filmavimas ir analizė). Metinis pokalbio vedimas link veiksmų plano (vadovui ruošiantis pokalbiui ir jo metu):
- pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas;
- praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui;
- pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant nepasitenkinimą darbuotoju?;
- būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas. SMART modelio taikymas.
Praktinė užduotis: Kuo remiantis ir kaip apibrėžti asmeninius tikslus?
- kaip komunikuoti, jei keičiasi darbo tikslai, bet ne alga?;
- ką daryti, jei pats žmogus pats nesugalvoja savo tikslų, bet nori kitų motyvacinių priemonių?;
- pokalbio užbaigimas.
Kavos pertraukėlė.
IV dalis. Praktinis ugdančiojo vadovavimo taikymas.
- Ugdančiojo vadovavimo (angl. „Couching“) samprata.
- Taikymas kasdieninėje vadovo veikloje.
- Praktinės užduotys.
Seminaro metu bus pateiktos praktinės užduotys, kurios padės lavinti asmeninius ir komandinio darbo įgūdžius.
Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@avgo.lt.