Lyderystė pokyčių laikotarpiu. Keičiame save ir organizaciją
Bet kuris miestas
Kliento pasirinktoje vietoje8 akad. val.
Derinama individualiai
Kiekvienas mokymų dalyvis:
- Sužinos apie galimas lyderių klaidas ir grėsmes.Sužinos, kaip išvengti negatyvios lyderystės savo organizacijoje.
- Išmoks atpažinti pokyčio metu kylančias žmogiškąsias reakcijas.
- Mokės sudaryti gandų valdymo prevencinį planą.
- Sužinos, kaip informuoti apie pokytį skirtingus darbuotojus.
- Sužinos, kokių veiksmų turėtų imtis lyderis ir vadovybė kiekvienoje pokyčio fazėje, kad palengvintų pokyčio įgyvendinimą.
Aukščiausius mokymų rezultatus pasiekti padės lakoniška ir praktiniais pavyzdžiais paremta teorinė medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė, kuriems skiriama didžioji dalis mokymų.
Priklausomai nuo pageidavimų, galime organizuoti vidinius mokymus Jūsų įmonės patalpose arba kitoje Jūsų pasirinktoje vietoje. Rekomenduojamas grupės dydis – ne daugiau, kaip 20 asmenų.
Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.
I dalis. Lyderystė – praktikoje.
- Charizmos samprata: emocijos, kūnas ir mąstymas – kas yra kitaip?
- Pozityvi lyderystė praktikoje.
- Negatyvi lyderystė praktikoje.
- Lyderių klaidų apžvalga.
II dalis. Pokyčiai kaip organizacijos kultūra.
- Pokyčiai – neišvengiamybė, grėsmė ar galimybė?
- Lyderio atvirumas pokyčiams – vertybė.
- Nuostatos pokyčių atžvilgiu: statistika ir tyrimai.Kaip įveikti pasipriešinimą pokyčiams?
- Asmeninės reakcijos į pokyčius: praktinė užduotis.
- Organizacijos būklės diagnozavimo anketa.
Kavos pertraukėlė.
III dalis. Nuostatos į pasikeitimus valdymas.
- Kliūtys pokyčiams.
- Kodėl reikia valdyti?…
- Valdomų ir nevaldomų pasikeitimų pasekmės.
- Pozityvių pasikeitimo aspektų akcentavimas: praktinė užduotis.
- Mūsų „Proto užraktai“.
- Kaip suvaldyti kitus ir save? Kaip bendrauti kritinių situacijų metu?
Pietų pertrauka.
IV dalis. „Pokyčių lyderio” vaidmuo: teisėjas, „budelis“ ar „terapeutas“?
- Lyderio atsakomybė ir veiksmai nuolatinių pasikeitimų laikotarpiu.
- Praktinė užduotis: kaip lyderiui – pokyčių iniciatoriui atsakyti į gaunamas replikas, pretenzijas, klausimus?
V dalis. Pokyčio komunikacija.
- Kaip pranešti ir valdyti informaciją apie pokytį? Praktinė užduotis.
- Tikslo supratimo trukdžiai ir jų išvengimas. Apibendrinimas ir išvados apie informacijos „neužstrigimo“ galimybes bei grįžtamojo ryšio svarbą.
- Kaip užkirsti kelią gandams ir netgi panaudoti juos pokyčių įgyvendinimui? Komunikacijos principai gandų sklidimo sąlygomis.
Kavos pertraukėlė.
VI dalis. Praktinis pokyčių įgyvendinimo modelis: etapai.
- Kokių veiksmų turėtų imtis lyderis ir vadovybė kiekvienoje pokyčio fazėje, kad palengvintų pokyčio įgyvendinimą?
- Praktinė užduotis: veiksmų planas „Ištirpinimo“, „Suformavimo“, „Užšaldymo“ etapuose.
Veiksmų planas: ką pritaikysime savo darbe? Asmeninio įgūdžių tobulinimo ir įgytų žinių pritaikymo plano sudarymas: kaip pritaikysiu tai, ką sužinojau mokymų metu?
Informacija apie mokymus:
+370 601 93329, info@avgo.lt.